بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۶۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
تدبیر24 :اتاق فکر دولت می تواند از مردم درخواست کمک کند تا هرکس طرح و برنامه ای برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری دارد ارائه دهد تا دولت باکمک مجلس برای ایجاد کار برنامه ریزی کند.
سید رضا اکرمی با اشاره به دغدغه های معیشتی مردم گفت: با اینکه امسال با نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نامگذاری شده است همه قوا و مسئولان باید درنظر داشته باشند که مردم برسر سفره هایشان مشکل گرانی دارند ضمن اینکه مشکلات بیکاری ، اعتیاد و مصرف بالا نیز در جامعه بیداد می کند لذا همه باید کمک کنند تا این مشکلات از زندگی مردم خارج شود.

 عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت و گو با خبرنگار آستان با انتقاد از مصرف بی رویه گاز،آب و سوخت در کشور ،اظهار داشت :مردم باید با تدبیر در وهله اول میزان مصرف کالا را کاهش دهند این مساله قطعا وجدان کاری ایجاب می کند همانطور که در یک خانواده نباید یک نفر به تنهایی برای تامین نیازمندیها و حل مشکلات کوشش کند و همه باید احساس مسئولیت کنند در دولت هم باید همینگونه رفتار شود این درحالی است که متاسفانه در کشور ما ظرفیت وجود دارد اما همت و حمایت و هدایت وجود ندارد .

این نماینده مجلس هشتم تاکید کرد:برای استفاده بهینه از امکانات باید طرحی به نام بازیافت ها داشته باشیم تا بتوانیم حتی از درختان خشک شده و مواد لاستیکی و پلاستیکی که کارایی ندارند دوباره استفاده کرد.

اکرمی معتقد است اتاق فکر دولت می تواند از مردم درخواست کمک کند تا هرکس طرح و برنامه ای برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری دارد ارائه دهد تا دولت باکمک مجلس برای ایجاد کار برنامه ریزی کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با تاکید براین مطلب که از الان نباید به دنبال انتخابات ریاست جمهوری 96بود ،گفت:باتوجه به اینکه جلوی ضرر را هروقت بگیرند فایده است بنابراین در این یکسال و اندی دولت می تواند کارهای زیادی انجام دهد پس باید اقدام به انجام کارهایی کند  که در کوتاه مدت جواب می دهد .
برچسب ها: تدبیر24 ، انتخابات96
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها