بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
تدبیر24 :مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از آمادگی 20 هزار پایگاه تابستانه برای شروع برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد و اظهار کرد: امسال هر دانش آموز یک مهارت را در تابستان می‌آموزد.

مهدی علی اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، با بیان اینکه تابستان امسال در کنار برنامه‌های مربوط به ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان، 20 هزار پایگاه تابستانی متشکل از مدارس، هنرستان‌ها، کانون‌های پرورش فکری، کانونهای فرهنگی و تربیتی، اردوگاه‌ها و سایر فضاهایی که برای انجام فعالیتهای پرورشی مناسب هستند تدارک دیده‌ایم.

وی افزود: کمیته مربوطه تشکیل و دستورالعمل اوقات فراغت تهیه و به استانها ابلاغ شده است. ریاست کمیته های اوقات فراغت بسیاری از استان‌ها بر عهده استاندار است و جلسات خوبی در این زمینه برگزار شده و اکنون آمادگی لازم برای اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت وجود دارد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در این مراکز فعالیتهای مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، مهارت آموزی و اجتماعی انجام خواهد شد اظهار کرد: شعار "هر دانش آموز، یک مهارت" برای پایگاه‌ها درنظر گرفته شده و دانش آموزان در طول تابستان حداقل یک مهارت را می آموزند.

علی اکبرزاده افزود: چهار میلیون نفر در پایگاههای تابستانی در سال گذشته شرکت کردند و امیدواریم امسال هم استقبال خوب باشد البته باید مدنظر داشت که تشکل های دانش آموزی نیز برنامه‌های مختلفی را برای تابستان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی گفت: امسال به پایگاهها توصیه کردیم رشته‌های مهارتی را افزایش دهند زیرا در هر سال علاقه دانش آموزان تغییر می کند و باید متناسب با آن برنامه‌ریزی کرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، تابستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها