بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
 تدبیر24 :



جدول حداکثر حق بیمه سالانه اجباری شخص ثالث انواع خودرو از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی برای سال 95 اعلام شد.

بیمه شخص ثالت

بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران حداکثر حق بیمه سالانه بیمه اجباری شخص ثالث و بیمه حوادث راننده، انواع وسایل نقلیه در سال 1395 با اعمال تخفیف داوطلبانه صنعت بیمه برای تعهدات بدنی (دیه) به مبلغ 2 میلیارد و 533 میلیون و 300 هزار ریال و تعهدات مالی به مبلغ 63 میلیون و 300 هزار ریال و تعهدات بیمه حوادث راننده به مبلغ 2 میلیارد و 533 میلیون و 300 هزار ریال اعلام شد.

بر اساس این جدول کمترین حق بیمه خودروهای سواری کمتر از 4 سیلندر 691 هزار تومان و بیشترین حق بیمه شخص ثالث خودرو مربوط به اتوبوس 44 نفره با احتساب راننده و کمک مبلغ 5 میلیون و 181 هزار و 800 تومان در این جدول اعلام شده است.

همچنین میزان تخفیف بیمه شخص ثالث برای سال دوم 10 درصد، برای سال سوم 15 درصد، سال چهارم 20 درصد، سال پنجم 30، سال ششم 40، سال هفتم 50، سال هشتم 60 و سال نهم به بعد 70 درصد تخفیف حق بیمه اعمال خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تدبیر24 ، بیمه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها