بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
تدبیر24 :دبیر کل حزب ایران زمین گفت: هرگونه مخالفت با برنامه های دولت یازدهم و تلاش  برای بالا رفتن از نردبان تخریب خصوصا در رابطه با برجام برای اصولگرایان نتیجه ای در پی نخواهد داشت  و این طیف پیروز عرصه نخواهد شد.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت و گو با خبرنگار آستان افزود:باتوجه به بازی هایی که طرف مقابل ما به ویژه آمریکایی ها در دوران پسابرجام از خود نشان می دهند ما به یک انسجام ملی و وحدت همه جانبه داریم.

این فعال سیاسی اظهار داشت:در نامه ای که رهبری به رییس جمهور نوشتند و برجام را با تاکید بر ملاحظات همه جانبه تایید کردند قاعدتا نباید برای کسانی که دغدغه نظام و رهبری را دارند جای  مخالفت باقی گذاشته باشد.

وی تاکید کرد:زیرا مردم قضاوت می کنند و کسانی که خودشان را سرباز نظام  و رهبری می دانند اما با رویکردهای افراط گرایانه همواره به دولت هجمه می کنند مردم درباره آنها به قضاوت می نشینند و در زمان رای نظر خودشان را نسبت به صاحبان چنین تفکری نشان می دهند که البته در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همین مساله را مشاهده  کردیم .

 رئوفیان گفت:مردم در پای صندوقهای رای نشان دادند که اقبال عمومی و رویکرد آنها به چه سمت و سویی است و با کدام سیاست ها و برنامه ریزی ها همراهی دارند.

 وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم ،تصریح کرد:در انتخابات نهم و دهم با حمله های که به دولت های سازندگی و اصلاحات شد و عده ای باتابلوی اصولگرایی و با شعارهای دهان پر کن وارد عرصه رقابت شدند و با راهکارهای ناشی از تفکر پوپولیستی توانستند رای بگیرند در این دوره قطعا دیگر چنین روشی پاسخ نخواهد داد از این رو معتقدم بهتر است اصولگرایان روش منصفانه در پیش بگیرند.

منبع:آستان
برچسب ها: تدبیر24 ، دولت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها