بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
گزارشگری که وعده داد بود در صورت روی کار آمدن به عنوان مربی، دفاع عمقی را نهادینه و حتی مشکلات خط دفاعی تیم ملی را حل خواهد کرد، حتی مدرک مربی گری هم ندارد!
تدبیر24 :عليرضا عليفر گزارشگر تلويزيون كه به خاطر انتقاداتش از مربيان سرشناس جهان و همچنين ادعاي اينكه دفاع خطي اصلاً خوب نيست مورد توجه است و دابسمش‌هاي زيادي از وي ساخته شده مدرك مربيگري ندارد و طبيعتاً نمي‌تواند در ليگ برتر يا ديگر ليگ‌ها از جمله ليگ يك مربيگري كند.
عليرضا عليفر پيش‌تر و در مصاحبه‌هاي متعددي مدعي شده بود از چند تيم ليگ برتري پيشنهاد مربيگري دارد و شايد در فصل آتي هدايت يكي از تيم‌ها را برعهده بگيرد اما در سؤالي كه از كميته آموزش داشتيم مبني بر اينكه عليرضا عليفر مدرك مربيگري دارد يا نه يكي از اعضاي كميته آموزش اين‌گونه به ما پاسخ داد: «مدركي از عليرضا عليفر مبني بر سپري كردن كلاس‌هاي مربيگري در كميته آموزش موجود نيست! البته شايد وي مدركي در اختيار داشته باشد و يا كلاسي را در خارج از كشور سپري كرده باشد اما چيزي در كميته آموزش به ثبت نرسيده است!»
البته بعيد به نظر مي‌رسد تيم‌هاي ليگ برتري قصد به‌خدمت‌‌گيري عليرضا عليفر را داشته باشند چراكه همه تيم‌هاي ليگ برتري مربيان خود را تعيين كرده‌اند و مي‌ماند تيم‌هاي صباي قم و نفت تهران كه مشكل مالكيتي دارند. در خصوص صباي قم گفته مي‌شود دوستان علي دايي در انديشه خريد امتياز اين تيم هستند و طبيعتاً بعد از خريد امتياز صبا هدايت آن را به علي دايي محول خواهند كرد و در خصوص نفت تهران هم بايد گفت كارنامه عليرضا منصوريان در اين تيم قابل دفاع بوده و پيش‌بيني مي‌شود خريدار جديد هم روي اين مربي نظر مثبت داشته باشد مگر اينكه نفت به انزلي برود كه در اين صورت هم اين تيم به عليرضا عليفر نخواهد رسيد.
در چين شرايطي احتمال مربيگري عليرضا عليفر در تيم‌هاي دسته اولي وجود دارد! البته اين هم به شرطي خواهد بود كه وي از مدرك مربيگري خود رونمايي كند! مدركي كه نمونه آن ابتدا بايد به كميته آموزش داده شود تا مورد تأييد قرار گيرد. براساس آيين‌نامه جديد كميته آموزش، سرمربيان و مربياني كه مي‌خواهند در ليگ برتر و ليگ يك مربيگري كنند بايد داراي مدرك A باشند و ديگر مربيان در صورت بازي در همان رده با حداقل مدركC براي كار به عنوان كمك مربي مشكلي نخواهند داشت.
بايد منتظر ماند و ديد عليرضا عليفر چه واكنشي نسبت به اين خبر خواهد داشت. گزارشگري كه وعده داد بود در صورت روي كار آمدن به عنوان مربي دفاع عمقي را نهادينه و حتي مشكلات خط دفاعي تيم ملي را حل خواهد كرد!
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها