بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰


تدبیر24 :مقامات محلی شهری در کنیا به صاحبان الاغ ها بخشنامه کرده اند به منظور حفظ نظافت شهر و جلوگیری از ریختن فضولات الاغ ها به خیابان آسفالته تازه افتتاح شده شهر، آنها را پوشک بگیرند.

 

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری بی بی سی مسئولان محلی شهر " واجیر " در شمال شرق کنیا به صاحبان الاغ ها دستور داده اند الاغ هایشان را پوشک بگیرند. آنها گفته اند این دستور به منظور محافظت از جاده آسفالته تازه درست شده در شهر است.


مسئولان شهر واجیر می گویند ریخته شدن مدفوع الاغ ها در سحط معابر شهری هم بهداشت و نظافت شهری را مختل می کند و هم برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کند.

همزمان با دستور جدید برای پوشک گرفتن الاغ ها در روزهای اخیر تصاویر زیادی از الاغ های پوشک گرفته در شبکه های احتماعی کنیا به اشتراک گذاشته شده است.

قانون جدید در دوشنبه هفته گذشته بخشنامه شده و از روز پنج شنبه به مورد اجرا در آمده است. در بخشنامه جدید آمده است که از این پس تردد هیچ الاغی در سطح شهر واجیر بدون داشتن کیسه مدفوع و پوشک مجاز نخواهد بود.

گفتنی است در سال 2007 نیز قانون مشابهی در شهر " لیمورو " در پنجاه کیلومتری شمال غرب شهر نایروبی (پایتخت) وضع شد، اما هیچ گاه به مورد اجرا در نیامد.

مسئولان شهری واجیر (در 600 کیلومتری شمال شرق نایروبی) اما گفته اند این قانون جدید را اجرا خواهند کرد چون پس از دهه ها انتظار آنها به سر آمده و شهر دارای خیابان های آسفالته شده است.

جاده جدید که سال گذشته ساخت آن به اتمام رسید 27 کیلومتر طول دارد.

طبق اعلام روزنامه استار کنیا در این کشور بیش از 1.8 راس الاغ وجود دارد.


دستور به پوشک گرفتن الاغ ها در کنیا (+عکس)

دستور به پوشک گرفتن الاغ ها در کنیا (+عکس)

دستور به پوشک گرفتن الاغ ها در کنیا (+عکس)

بخشنامه مسئولان شهری واجیر



برچسب ها: تدبیر24 ، الاغ ، پوشک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها