بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
تدبیر24 :به گزارش عصر ایران سردار حسین ساجدی‌نیا در تشریح اقدامات پلیس در برخورد با سارقان، اظهار کرد: برخورد پدیده سرقت و سارقان از جمله مواردی است که پلیس همواره آن را در دستورکار خود قرار داده و از ابتدای امسال نیز یکی از اولویت‌های اصلی ما کاهش سرقت و برخورد با سارقان بود که در همین راستا رده‌ها و یگان‌های مختلف پلیس عملیات‌هایی را اجرا کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با سارقان گفت: از ابتدای امسال تاکنون پلیس پایتخت، سارقان و اقدامات مجرمانه آنان را در سطح شهر و به ویژه مناطق جرم‌خیز رصد کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه تعدادی از آنها شدند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری چندین عملیات مختلف برای دستگیری سارقان در سطح پایتخت خاطرنشان کرد: در دو ماهه امسال 730 سارق، کیف‌قاپ و زورگیر توسط پلیس دستگیر شده و به مقام قضایی ارجاع داده شده است که اغلب آنان هم‌اکنون در زندان هستند.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه پلیس به دنبال افزایش احساس امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: از میان 730 سارق دستگیر شده، 480 نفر سارق به عنف و 250 نفر نیز کیف‌قاپ بوده‌اند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه مشارکت مردم تاثیر زیادی در توفیق ماموریت‌های پلیس دارد، خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهم که هرگونه موارد مشکوک و همچنین اقدامات مجرمانه را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها