بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
تدبیر24 :گیره‌های ارزان قیمت موی سر که این روزها به صورت فله ای و حراج در اکثر مغازه ها به فروش می رسند خطرات و بیماری های مرگباری را به همراه دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کارشناسان غربی به تازگی اعلام کرده اند گیره های پلاستیکی مخصوص بستن موی سر که ساخت کشور چین است و در اغلب کشورهای جهان به دلیل قیمت پایین طرفداران فراوانی دارند از پلاستیک های بازیافت شده ساخته می شوند و می توانند ناقل ابتلا به انواع بیماری ها و امراض پوستی در افراد شوند.

گفتنی است، علاوه بر گیره های مو، بندهای مخصوص بستن موی سر که در سالن های آرایشی استفاده می شود از آلوده ترین نوع مواد پلاستیکی که از سطل های زباله تفکیک شده اند ساخته و باعث ایجاد عفونت های پوستی و ورود انواع باکتری ها به بدن می شوند.

کارشناسان پوست و مو هشدار می دهند این روزها خانم ها باید قبل از خرید هرگونه محصول آرایشی و بهداشتی از کیفیت آن مطمئن شوند و از مراکز معتبر خرید کنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، کلیپس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها