بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی را با 173 رای به عنوان رئیس موقت مجلس دهم انتخاب کردند.
تدبیر24 :  در این رای گیری از مجموع 281 نماینده حاضر در جلسه، محمد رضا عارف 103 رای را کسب کرد. همچنین برگه پنج رای سفید بود و به این ترتیب علی لاریجانی منتخب مردم قم به عنوان رئیس موقت مجلس دهم برگزیده شد.
این رای گیری توسط گلدان انجام شد.
بر اساس ماده 12 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انتخاب هیأت رئیسه موقت در دومین جلسه علنی مجلس انجام خواهد شد، ترکیب و طرز انتخاب آن مانند هیأت رئیسه دائم است، به جز اینکه اکثریت نسبی در انتخاب رئیس کافی خواهد بود.
هیأت‌رئیسه موقت بلافاصله پس‌از انتخاب، با قرائت متن سوگندنامه مراسم تحلیف را به‌جا می آورند.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، لاریجانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها