بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
تدبیر24 : باتوجه به اقتصاد وحشتناک و سیاست خارجی ناپسندی که احمدی نژاد درست کرده است نه تنها در میان روحانیون جایی ندارد بلکه در میان مراجع قم هم به هیچ وجه جایگاهی ندارد.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید براین مطلب که احمدی نژاد هرچقدر هم تلاش کند دیگر به موزه تاریخ پیوسته است و از آن موزه خارج نمی شود ،گفت:اگرچه  احمدی نژاد برای سخنرانی این طرف و ان طرف می رود و عده ای هم همراهی اش می کنند اما او دیگر در میان مردم جایگاهی ندارد.

محمدتقی فاضل میبدی در همین رابطه در گفت و گو با آستان ادامه داد: باتوجه به اقتصاد وحشتناک و سیاست خارجی ناپسندی که احمدی نژاد درست کرده است نه تنها در میان روحانیون جایی ندارد بلکه در میان مراجع قم هم به هیچ وجه جایگاهی ندارد.

وی افزود: بنابراین اگرچه ممکن است در گوشه هایی از کشور عده ای شعار بدهند اما به دلیل تجربه هشت سالی که از دولت ایشان برجای مانده و حیف و میل هایی که در دولت او شده است دیگر در ایران جایگاهی ندارد که بخواهد دوباره برای ریاست جمهوری مطرح شود.

این استاد دانشگاه درعین حال تاکید کرد:کاندیداتوری احمدی نژاد جدی است لذا دوستان اصلاح طلب هم باید کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهند البته در کل سیاست های کلان کشور آقای احمدی نژاد توفیقی به دست نخواهد آورد .

وی گفت: به دلیل تخلفات و حرکاتی که احمدی نژاد برخلاف مصالح ملی داشته است  من بعید می دانم شورای نگهبان ایشان را تایید صلاحیت کند اما به هرحال دولت و اصلاح طلبان باید در یک سال باقی مانده در جهت حل مشکلات مردم گام های مهمی بردارند.

منبع:آستان
برچسب ها: تدبیر24 ، احمدی نژاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها