بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
با وجود این که بستن هرگونه قرارداد سفید امضا توسط مدیران، مربیان و بازیکنان از سوی فدراسیون فوتبال وجاهت قانونی ندارد و کسی نمی‌تواند قرارداد سفید در فوتبال ببندد.
تدبیر24 : عباس اسدزاده- با وجود اين كه بستن هرگونه قرارداد سفيد امضا توسط مديران، مربيان و بازيكنان از سوي فدراسيون فوتبال وجاهت قانوني ندارد و كسي نمي‌تواند قرارداد سفيد در فوتبال ببندد اما اين روزها شاهد هستيم كه برخي مربيان و بازيكنان اقدام به بستن ظاهري چنين قراردادهايي مي‌كنند. حسين فركي كه چندي پيش از سوي محرم نويدكيا در برنامه 90 متهم به عقد قرارداد 2 ميليارد و خرده‌اي شد براي اثبات اين كه اصلاً مربي پولكي نيست گفته در قرارداد جديدش با سايپا رقمي ثبت نشده و به قول معروف با نارنجي‌پوشان قرارداد سفيد بسته است. همين ديروز هم پورموسوي سرمربي جديد استقلال خوزستان با اين تيم قرارداد سفيد امضا كرد و يا مرتضي اسدي كاپيتان گسترش فولاد تبريز رقمي در قراردادش ننوشته تا به قول معروف سفيد امضا كرده باشد. با اين وجود همه مي‌دانند كه آخر اين قراردادهاي سفيد امضا چه ارقام سياهي نوشته مي‌شود كه عقل از سر هواداران فوتبال‌دوستان مي‌پراند. بحث ما فركي و امثال او نيست؛ بحث اصلي اينجاست كه هيچ نظارت خاصي روي قراردادها وجود ندارد و بارها شاهد بوده‌ايم كه برخي بازيكنان و مربيان دو الي سه قرارداد با باشگاه خود بسته‌اند و ارقام آن قراردادي كه در سازمان ليگ و هيأت‌هاي فوتبال ثبت شده زمين تا آسمان با قراردادهاي اصلي فاصله دارد. وقتي قرارداد بسته مي‌شود 800 ميليون اما بين مدير و مربي يا بازيكن 8/1 ميليارد پول و امكانات رد و بدل مي‌شود چطور مي‌توان جلوي فساد در فوتبال را گرفت. وقتي فلان تيم N تومان قرارداد مي‌بندد و در كنارش چند اتومبيل يا خانه و... به مربي و بازيكن خود مي‌دهد آيا مي‌توان اين فوتبال را سلامت اداره كرد؟ اين قراردادهاي سفيد امضا قطعاً با ارقام سياه پر خواهد شد، آنقدر سياه كه گوش آدميزاد سوت خواهد كشيد.
برچسب ها: تدبیر24 ، قرارداد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها