بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
تدبیر24 :مهرزاد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حوزه مراقبین سلامت در مدارس با کمبود 5000 نفری مواجه هستیم که درصدد رفع این مشکل با تعامل دانشگاه فرهنگیان هستیم.

وی با اشاره به وجود 33 هزار دبیر تربیت‌بدنی در مدارس، دو هزار مربی تربیت‌بدنی در اماکن ورزشی و 35 هزار دبیر تحصیل کرده در این زمینه، افزود: در حال حاضر با کمبود سه هزار دبیر تربیت‌بدنی در کشور مواجه هستیم.

حمیدی از اجرای طرح تحول بنیادین در مدارس کشور خبر داد و گفت: آموزش و پرورش در این راستا در تلاش است تا تمامی برنامه‌های آتی خصوصا در سال 95 برای عملیاتی کردن طرح تحول سند بنیادین و برنامه ششم توسعه، مبتنی بر آموزه‌های این طرح را پیش بینی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این طرح زیرنظام‌های مختلفی چون، زیرنظام برنامه درسی، فضا و تجهیزات، زیرنظام نیروی انسانی، زیر نظام مدیریت راهبردی، در زمینه‌های مختلف، برنامه‌ریزی شده و در این راستا در مرحله بررسی و تصویب نهایی است، که یکی از ملاک‌های برنامه آتی آموزش و پرورش است.

حمیدی با بیان اینکه در گذشته فدراسیون ورزشی همیشه با سرپرست اداره ‌شده است، گفت: در راستای استقلال این تشکیلات، 27 استان در این زمینه انتخابات هیئت استانی انجام داده و تا اواسط خردادماه، تمامی استان‌ها هیئت ورزشی تعیین کرده و تا پایان مردادماه سال جاری روند کامل این انتخابات طی می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش کشور از سه هزار سالن ورزشی خارج از مدارس کشور خبر داد و گفت: در راستای توسعه فضای ورزشی در مدارس، کارهای زیربنایی در خصوص فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی انجام شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها