بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
تدبیر24 : مادر این نوزاد  گفت: در ماه ششم حاملگی به سونوگرافی دکتر «ح» مراجعه کردم که در آنجا به من گفتند که هم خودت و هم فرزندت سالم هستید و هیچ مشکلی ندارید و وقتی از آنها در ارتباط با جنسیت جنین پرسیدم گفتند فرزندت دختر است و در ماه هشتم حاملگی نیز به سونوگرافی دکتر «م» مراجعه کردم که باز هم گفتند جنین مشکلی ندارد و جنسیت آن دختر است.رقیه یساری در ادامه به وضعیت زایمان خود اشاره کرد و توضیح داد: چهار ساعت قبل از زایمان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری شدم و با عمل سزارین نوزاد به دنیا آمد.

وی افزود: بعد از زایمان نوزاد را بستری کردند و طی این هفت روز من به صورت مداوم به بچه سرکشی می‌کردم اما اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به من نمی‌دادند و حتی اجازه نمی‌دادند من پوشک بچه را عوض کنم.

این مادر ادامه داد: 11 روز پس از تولد نوزاد، بچه از بخش زایشگاه خارج شد و وقتی که برای اولین‌بار قصد داشتم پوشک بچه را عوض کنم متوجه شدم که نوزاد پسر است و به بیماری تشنج مبتلا است.

مادر این نوزاد عنوان کرد: پس از اینکه ما به روستای میمند که محل سکونت خودمان است مراجعه کردیم، پس از چند روز شخصی با گوشی شوهرم تماس گرفت و عنوان کرد که شما بچه من را برده‌اید و من قصد دارم از شما شکایت کنم.

رقیه یساری با اعلام اینکه پس از این واقعه ما نیز به بیمارستان مراجعه کردیم، گفت: پس از مراجعه به بیمارستان متوجه شدیم شخصی که تماس گرفته است مزاحم تلفنی بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: با همه این وقایع ما قصد داریم از طریق پزشکی قانونی و آزمایش DNA پیگیری کنیم که چرا بچه ما که اعلام شده بود دختر سالم است الان پسر بیمار تحویل داده شده است و اینکه چرا تا چند روز اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به ما نمی‌دادند.

پس از گفت‌وگو با مادر نوزاد، سراغ مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد رفتیم که وی اظهار بی‌اطلاعی کرد. تلاش ما جهت تماس با رئیس بیمارستان امام سجاد به جایی نرسید.
منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: تدبیر24 ، نوزاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها