بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
ترکان:
کدام یک از تخریب‌ها و رفتارهای مخالفان آقای روحانی مطابق تقواست؟ آیا معنای تقوای سیاسی این است که مردم را نسبت به دولت دلسرد کنیم
تدبیر24 : روزنامه ایران به نقل از اکبر ترکان نوشت؛ رهبر معظم انقلاب با تبیین 5 شاخص انقلابیگری، در واقع خواستند هر یک از ما به ارزیابی خود نشسته و ببینیم که آیا رفتارها و رویکردهای ما مطابق این چارچوب‌های اعلام شده هست و انقلابی تعریف می‌شود یا خیر، نه اینکه نسبت به دیگران مطالبی را بیان کنیم.

 اکبر ترکان با اشاره به شاخص «تقوای دینی و سیاسی» افزود: کدام یک از تخریب‌ها و رفتارهای مخالفان آقای روحانی مطابق تقواست؟ آیا معنای تقوای سیاسی این است که مردم را نسبت به دولت دلسرد کنیم یا به جای اینکه به داوری عملکردهای خود بنشینیم، مدام درباره دیگران قضاوت‌های نادرست کنیم. این فعال سیاسی اعتدالی با اشاره به شدت تخریب‌ها علیه دولت ورئیس جمهوری، تصریح کرد: اینها عصبانی هستند و باید به آنها گفت عصبانی باش، اما بدانید که با  عصبانیت‌های خود کاری از پیش نمی‌برید.

ترکان اضافه کرد: حالا اگر از مردم کوچه و بازار بپرسید، همه از اینکه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران رفع شده و این ساختار ظالمانه فرو ریخته است، خوشحال هستند، آیا کسانی که با تعامل سازنده با جهان مخالف هستند، خواهان بازگشت آن شرایط هستند؟ آیا دوباره می‌خواهند با سیاست‌های پوپولیستی خود کشور را اداره کنند؟

عضو مؤسس حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: اینها در برابر آقای روحانی هر کاری که توانستند کردند و دیگر کاری نیست که آنان به آن دست نزده باشند. کدام رئیس جمهوری است که در صدا و سیما به آن اهانت شده باشد؟ پس اینها از همه ابزارهای خود برای تخریب آقای روحانی و عصبانی کردن ایشان استفاده کرده‌اند. اما نتوانستند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

 
برچسب ها: تدبیر24 ، روحانی ، ترکان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها