بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۶۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
تدبیر24 :رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی كه در پی انتقام جویی ، با انتشار تصاویر خصوصی یکی از اعضای فامیل باعث هتك حیثیت و آبروریزی وی شده بود، خبر داد.
 
سرهنگ" سید محمد حسینی پور" رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: در پی شكایت خانمی مبنی بر اینكه فردی با انتشار فیلم ها و تصاویر خصوصی او در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی باعث هتك حیثیت و آبروریزی او شده، بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.
 
حسینی پور افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیقات فنی در فضای مجازی عامل انتشار تصاویر خصوصی این زن جوان را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.
 
وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس و در مواجهه با مستندات کشف شده به بزه انتسابی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی شاکی اعتراف و اظهار داشت با این خانم نسبت فامیلی داشته و در پی انتقام جویی به دلیل اختلافات قبلی از این خانم با بدست آوردن تصاویر خصوصی اش آنها را در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر کرده است.
 
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی، از شهروندان خواست: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت، از مصادیق فعل های مجرمانه بوده و بر اساس قانون رسیدگی به جرایم رایانه ای و اینترنتی، با این گونه مجرمان قاطعانه برخورد می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: تدبیر24 ، فتا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها