بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
تدبیر24 :حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در دیدار با علمای دینی و کمیته اوقاف و امور دینی به مناسبت سالروز جنگ بدر گفت: شهر موصل به دلیل ندای کمک ساکنان این شهر برای رهایی‌شان از شر داعش إن شاء الله امسال آزاد خواهد شد.
 
وی افزود: علما مسئولیت بزرگی در آگاه کردن مردم دارند چراکه اکنون فرصتی برای اتحاد و از بین بردن طایفه‌گرایی وجود دارد. پیروزی که در فلوجه به دست آمد برای تمامی عراقی‌ها بود. کسانی هستند که در جنگ شرکت کردند، کسانی نیز داوطلب شدند و کسانی نیز با اظهاراتشان در این جنگ سهیم بودند.
 
العبادی بر اقدامات فشرده‌ برای بازگشت آوارگان و تشکیل کمیته‌هایی برای تحقیقات تأکید کرد.
 
حیدر العبادی پیشتر نیز بر پیروزی بسیار نزدیک در موصل تأکید کرده بود.
 
نیروهای عراقی که اخیرا شهر فلوجه در استان الانبار را آزاد کردند چند روز پیش نیز عملیات آزادسازی شهر القیاره در جنوب موصل و الشرقاط در شمال صلاح الدین را آغاز کردند.
 
از سوی دیگر یان کوبیس، رئیس هیات سازمان ملل در عراق در دیدار با العبادی پیروزی بزرگ نیروهای عراقی در فلوجه را تبریک گفت.
 
وی بر حمایت جامعه جهانی از عراق در مبارزه با تروریسم و کمک به آوارگان تأکید کرد.
 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تدبیر24 ، موصل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها