بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
تدبیر24 :نامزد اصلی دموکرات ها برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به اظهارات رقیب جمهوریخواهش در خصوص دین و مذهب او پاسخ داد.

به گزارش  انتخاب به نقل از وب سایت شبکه خبری سی.ان.ان هیلاری کلینتون در پاسخ به اظهارات دونالد ترامپ که گفته بود هیچ کس از دین و مذهب هیلاری کلینتون خبر ندارد گفت: "بقول ما متدیست ها، هر چقدر می توانی به هر کسی که می توانی، از هر راهی که میتوانی خوبی کن."

او بدون اشاره به اظهارات ترامپ و با بیان این مثل خود را پیرو مذهب متدیسم اعلام کرد که یکی از شاخه های مسیحیت پروتستان است.

دونالد ترامپ پیش از این در دیدار با جمعی از رهبران مذهبی کلیسا دین و مذهب و ایمان هیلاری کلینتون را زیر سوال برد و گفت:
" در مورد دین و مذهب هیلاری هیچکس چزی نمی داند این در حالی است که او سالهای سال است که چهره شناخته شده ای است.

ترامپ بدون اشاره به ریشه اسلامی خاندان اوباما به او متلک انداخته و گفت : دست کم در خصوص اوباما تکلیفمان روشن است و گاردمان باز بود اما با هیلاری اینطور نیست و قضیه به این راحتی ها نیست.
منبع: خبرآنلاین
برچسب ها: تدبیر24 ، ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها