بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
تدبیر24 : دو نفر از عوامل تيم تروريستي كه هفته گذشته در خاش به دست ماموران انتظامي استان منهدم شد، دستگير شدند. فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران با اعلام اين خبر گفت: يكي ازاين تروريست‌ها پس از دستگيري به‌علت شدت جراحات به هلاكت رسيد و يك نفر ديگر در اختيار قرارگاه قدس جنوب شرق است. سردار پاكپور در همايش نقش طوايف در جهاد كبير در زاهدان افزود: اين افراد به ابعاد گسترده‌اي از جنايات خود و نقش حمايتي عربستان و آمريكا در پيشبرد اهداف اين گروهك اعتراف كرده‌اند كه در آينده به اطلاع مردم خواهد رسيد. خبرگزاري صدا و سيما نوشت؛ فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران به كشف و انهدام چند اقدام تروريستي در مرزها و داخل كشور در روزهاي گذشته هم اشاره كرد و گفت: اين گروهك‌ها كه با تجهيزات سنگين انجام اقدامات ناجوانمردانه عليه مردم اين منطقه و چند شهر مركزي كشور را هدف‌گذاري كرده بودند، به‌وسيله سربازان گمنام امام زمان (عج) و نيروهاي مسلح منهدم شدند. فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران همچنين با اشاره به نقش سران طوايف و قبايل سيستان و بلوچستان در ايجاد و حفظ وحدت و امنيت در منطقه افزود: از ۷ سال قبل كه امنيت اين منطقه به بسيج مردمي واگذار شد، دشمن درصدد نفوذ در بين اين توده عظيم بود كه نقش سران طوايف در جلوگيري از پديده نفوذ بسيار حياتي است. سردار پاكپور درگيري‌هاي طايفه‌اي در اين منطقه را يكي از پروژه‌هاي نفوذ توسط دشمن در مسير اختلاف افكني بين مردم برشمرد و گفت: سران طوايف و قبايل به هيچ‌وجه نبايد اجازه بدهند تا اين درگيري‌ها منجر به نزاع و خونريزي شود. وي با تاكيد بر اينكه يكي از برنامه‌هاي دشمن براي ورود مواد منفجره به داخل كشور از طريق جاسازي در مواد مخدر و قاچاق آن است افزود: عبور و قاچاق حتي يك مثقال مواد مخدر نبايد در محدوده جغرافيايي قبايل و طوايف استان صورت گيرد. فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران با تاكيد بر اينكه همه طوايف استان،جزو طرح امنيت قرارگاه جنوب شرق سپاه هستند گفت: بهترين شكل ايجاد امنيت در منطقه، اين است كه هر طايفه مسئول محدوده جغرافيايي طايفه خود باشد. يادآور مي‌شود ۲۴ خرداد يك تيم تروريستي در خاش توسط ماموران انتظامي سيستان و بلوچستان منهدم شدند. دردرگيري ماموران انتظامي استان با اعضاي اين تيم ۴ نفر از تروريست‌ها به هلاكت رسيدند و مقادير زيادي مواد منفجره و تجهيزات مربوطه كشف شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، خاش ، تروریست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها