بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
تدبیر24 : یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که پس از کلینتون قرار دارد، گفته است که احتمالا در نوامبر به هیلاری رای می‌دهد. اما با این حال این سناتور ایالت ورمونت گفت که شاید در آینده نظرش عوض شود.
به گزارش ایسنا، «برنی سندرز» در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان تاکید کرد: احتمال این وجود دارد که به هیلاری کلینتون رای دهم.

این بیشترین حد حمایتی است که سندرز تاکنون از کلینتون به عمل آورده است اما این سخنان در مصاحبه با کلینتون قاطعانه مطرح نشد و سندرز این احتمال را رد نکرد که در آینده نظرش تغییر کند.

سندرز همچنین تاکید کرد که او بیش از حد روی نفوذ خودش روی پلتفورم حزب دموکرات تمرکز کرده بود. این نامزد که در نظرسنجی‌ها پس از کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا قرار دارد، تاکید کرد: وظیفه من اکنون به عنوان یک نامزد این است که اطمینان حاصل کنم که حزب دموکرات نه تنها پیشرفته‌ترین پلتفورم را در تاریخ حزب دارد بلکه مطمئن شوم که آن از سوی رهبران منتخب واقعا اجرا می‌شود.

این مقام همچنین درباره اینکه چه زمانی قرار است رسما حمایتش را از کلینتون اعلام کند، اظهارنظری نکرد و گفت که منتظر است ببیند نظر کلینتون درباره سیاست‌های او چیست.

با این حال سندرز در برنامه شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی قاطعانه‌تر از کلینتون حمایت کرد و گفت: گمان می‌کنم که مساله اکنون این باشد که من هر کاری بکنم تا دونالد ترامپ را شکست دهم. معتقدم که اگر ترامپ رئیس‌جمهور شود، از ابعاد مختلفی این مساله برای ایالات متحده فاجعه خواهد بود.

سخنان سندرز در حالی مطرح می‌شود که او رسما به شکست در رقابت‌ها برای تعیین نامزد دموکرات‌ها در انتخابات اذعان نکرده است. کلینتون به عنوان نامزد اصلی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر در نظر گرفته می‌شود و نمایندگان ویژه هم به حمایت از این وزیر خارجه سابق متعهد شده‌اند.
برچسب ها: تدبیر24 ، کلینتون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها