بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
تدبیر24 :به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از این روابط عمومی، این آتش سوزی را نیروهای مردمی٬ یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان کازرون٬ کارمندان و کارکنان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کازرون و نیروهای پایگاه شهر تاریخی بیشاپور و آتش نشانی مهار کردند که مهار آتش حدود دوساعت طول کشید.
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود:پیش از این تمهیدات لازم برای وقوع چنین حادثه ای را مسئولان پایگاه پژوهشی شهر تاریخی بیشاپور اندیشیده بودند طوری که چندی قبل علف های هرز مجموعه به طور کامل حذف و پاکسازی شد همچنین این پایگاه مجهز به تانکر قابل حمل آتش نشانی و دیگر وسایل مورد نیاز اطفای حریق است.
این اداره اعلام کرد که علت این حادثه دردست بررسی است.
شهر تاریخی بیشاپور در 120 کیلومتری جنوب شیراز و 23 کیلومتری غرب شهرستان کازرون واقع شده است.
بیشاپور در کنار جاده شاهی روزگار باستان واقع شده که در دوره هخامنشیان تخت جمشید و استخر را به شهر باستانی شوش و در دوره ساسانی شهر گور و بیشاپور را به تیسفون مقر امپراتوری ساسانی وصل می نموده است.
شهر بیشاپور حدود دو کیلومترمربع وسعت دارد .
برچسب ها: تدبیر24 ، بیشاپور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها