بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تدبیر24 :دختر کوچک حداد عادل درباره ازدواجش با یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت گفت: در زمانی که در خارج از کشور بودم با وی آشنا شدم و ایشان به خاطر علاقه‌ای که به ایران و فرهنگ آن و امت اسلامی داشت حاضر شد تا رنج مهاجرت به غربت را به جان بخرد و در واقع با همسر خود به ایران بیاید و در ایران زندگی کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل و دختر کوچکش بنت الهدی حدادعادل با حضور در برنامه «رو به راه» که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما به روی آنتن تلویزیون می‌رود در خصوص خود و خانواده‌اش به گفت‌وگو نشست.
در ابتدای بر نامه بنت الهدی حداد عادل میهمان اول برنامه بود که با مجری این برنامه مژده لواسانی در خصوص پدرش صحبت کرد.
وی در این باره گفت: پدر از کودکی بر ادبیات و فرهنگ ایران بسیار حساس بود و همواره تاکید داشت که فرزندان خانواده بتوانند با این فرهنگ غنی آشنایی یابند لذا همواره در سفرهایی که با پدر می رفتیم، پدر ما را با تاریخچه آن محل ما را آشنا می‌کرد تا بتوانیم با فرهنگ آن بیشتر آشنا شویم.
بنت الهدی حداد عادل در خصوص اینکه چرا اینقدر کم در رسانه ها حضور دارد افزود: تربیت خانواده ما طوری است که نمی‌خواستند ما زیاد در جامعه مطرح باشیم.
وی همچنین بیان کرد که تربیت خانواده ما طوری بوده که همیشه سعی شده ما با کشف استعدادهای خود با امکاناتی که در اختیار داریم بتوانیم مراحل رشد را طی کنیم و استعدادهای درونی خود را به کار گیریم.
دختر کوچک حداد عادل در انتها درباره ازدواجش با یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت عنوان کرد که در زمانی که در خارج از کشور بوده با وی آشنا و به خاطر علاقه‌ای که همسر وی به ایران و فرهنگ آن و امت اسلامی داشته حاضر شد تا رنج مهاجرت به غربت را به جان بخرد و در واقع با همسر خود به ایران بیاید و در ایران زندگی کند.
غلامعلی حداد عادل نیز که در بر نامه به عنوام میهمان دوم حضور یافت در ادامه برنامه از زندگی شخصی خود در کنار همسر و فرزندان گفت.

وی در ابتدای این گفت‌وگو با اشاره به مسئولیت‌هایی که در عرصه مدیرتی و کاری دارد بیان کرد: من به دلیل مسئولیت‌های مختلفی که از ابتدای انقلاب تاکنون بر دوشم گذاشته شده بیشتر همسرم است که در امور مدیریتی خانه نظارت دارد و در واقع تربیت فرزندان بار اصلی اش بر دوش همسر خانواده و مادر فرزندانم است.
وی ادامه داد وقتی که ما در سال 50 ازدواج کردیم خانم من دانشجوی سال اول علوم تربیتی دانشگاه تهران بود که در پس از پایان دوره کارشناسی اش ما اولین فرزندمان به دنیا آمد، بعد از انقلاب که دانشگاه تربیت مدرس تاسیس شد همسر بنده به دلیل علاقه به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه شرکت و دوره کارشناسی ارشد خود را از این دانشگاه گرفتند و در همان جا در در رشته فلسفه تعلیم و تربیت و برنامه ریزی آموزشی در دوره دکتری مدرک گرفتند. من هم که علاقه‌مند بودم ایشان درس بخوانند و بتوانند منشاء خیر باشند در این دوران بخشی از وظایف را به عهده گرفتم و در تربیت و رسیدگی به امور فرزندان در این دوران تلاش می کردم.
حداد عاول در ادامه عنوان کرد که حاصل زندگی من چهار فرزند یک پسر و سه دختر است که یکی از دختران من عروس مقام معظم رهبری است.
وی در خصوص پیوند ازدواج میان خانواده خود با خانواده رهبر معظم انقلاب گفت: در زمانی که دختر من سال اخر دبیستان بود خانواده آقا متوجه شدند که من دختری دارم و همسر ایشان برای اولین بار به دبیرستان دخترم رفتند و فرزند بنده را در آنجا ملاقات کردند، بعد از آشنایی ایشان ملاقات های خانواده ها صورت گرفت و یکی دو جلسه ای در مورد آن صحبت به میان امد در نهایت در زمان یک سال بعد که دختر بنده دانشجوی ار تباطات و روزنامه نگاری دانشگاه تهران بود این خواستگاری به سرانجام رسید و مثل خلیی از ازدواج های دیگر خانواده ها دور هم آمدند و صحبت ها انجام شد و در نهایت مراسمی برگزار شد.
غلامعلی حداد عادل خصوص این پیوند و نتایج آن بیان داشت: من با این ازدواج دو چیز را متوجه شدم یکی اینکه صحبتهایی که رهبری در مورد مسائلی از تجمل گرایی، اسراف و مسائلی از این دست می کنند و تذکراتی که در این باره به مردم و مدیران کشور می هند را قبل از همه خود اجرا می کنند و دوم متوجه تربیت صحیح خانواده آقا در مورد فرزندانش شدم. متوجه شدم که ادب و علم فرزند ایشان حاصل تربیت صحیح خانواده ایشان است و این مزید بر ارادت من به چنین رهبری شد.
وی در پایان صحبت های خود با اشاره به اینکه برخی ها از نام خانوادگی برای مسائل اقتصادی استفاده می کنند گفت من امیدوارم که همه مسئولان از رهبر معظم انقلاب الگو بگیرند و از چنین مسائلی دور باشند.
رو به راه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو می باشد که با اجرای مژده لواسانی و به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران هرشب به روی آنتن می رود.
برچسب ها: تدبیر24 ، حداد عادل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها