بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
امید ابراهیمی درباره اینکه آیا به استقلال باز می گردد یا خیر گفت: به زودی همه چیز مشخص خواهد شد.اجازه بدهید تکلیفم مشخص شود.
تدبیر24 :اميد ابراهيمي در استقلال مي‌ماند يا خير؟ اين پرسشي است كه هنوز پاسخ آن مشخص نيست! عليرضا منصوريان از مسئولان تيمش خواسته هر طور شده شرايط تمديد قرارداد ابراهيمي را فراهم كنند. ابراهيمي كه در تمرينات استقلال شركت نمي‌كند، ديروز در كلينيك تخصصي استقلال حاضر شد، البته اين اتفاق بدان معنا نبود كه او آسيب‌ديدگي دارد. ابراهيمي براي اينكه از شرايط جسماني ايده‌آل فاصله نگيرد، به انجام تمرينات سرعتي و قدرتي پرداخت.  او درباره ادامه حضورش در استقلال گفت: «به زودي همه چيز مشخص خواهد شد.اجازه بدهيد تكليفم مشخص شود، بعد حرف مي‌زنم. فعلاً تصميم گرفته‌ام سكوت كنم.»

 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها