بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۶۵۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
تدبیر24: دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد رئیس‌جمهوری ترکیه به خاطر کشته شدن خلبان روسی در حادثه سرنگونی جنگنده «سوخو ۲۴» بر فراز سوریه از «ولادیمیر پوتین» عذرخواهی کرده و خواستار عادی‌سازی روابط میان دو کشور شده است. در تاریخ ۲۴ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی یک فروند جنگنده روسی «سوخو-۲۴» توسط جنگنده‌های اف-۱۶ ترکیه در خاک سوریه هدف قرار گرفته و سرنگون شدند. یکی از دو خلبان این جنگنده روسی در این حادثه جان خود را از دست داد. «اولگ پشکوف» خلبان روسی که جان خود را در این حادثه از دست داده، پس از هدف قرار گرفتن جنگنده موفق شده بود از هواپیما خارج شود اما یک گروه شبه نظامی مسلح وی را هدف قرار داده و به قتل می‌رساند.بعدها، «آلپارسلان سلیچ» عضو گروه شبه‌نظامی فراملی «گرگ‌های خاکستری» ترکیه که گفته می‌شد در این منطقه فعالیت داشته، مشارکت خود در قتل این خلبان روسی را تایید کرد. محاکمه این شهروند ترکیه‌ای در شهر ازمیر ترکیه آغاز شده است. ،‌ در متن نامه اردوغان خطاب به رئیس جمهوری روسیه آمده است: ما هرگز قصد و تمایلی برای سرنگون کردن جنگنده فدراسیون روسیه نداشته‌ایم.در ادامه این نامه آمده است: ما با برعهده گرفتن تمامی ریسک‌ها و علیرغم تمام خطراتی که وجود داشت، نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم تا جسد این خلبان روس را از مناطق تحت کنترل مخالفان سوریه گرفته و به ترکیه منتقل کنیم. تمام این اقدامات به این دلیل انجام گرفت که روابط روسیه و ترکیه برای ما ارزشمند است.بنا بر اعلام کاخ کرملین، اردوغان در ادامه این نامه تاکید کرده است: من مایلم مجددا همدردی و عمیق‌ترین تسلیت‌ خود به خانواده این خلبان روسی را ابراز کرده و بگویم که متاسفم. از صمیم قلب، در درد آن‌ها شریک هستم. خانواده خلبان روس، برای ما مانند خانواده‌های ترکیه‌ای هستند. برای جبران درد و خساراتی که بار آمده، آماده هر ابتکار عملی هستیم. بر اساس این گزارش، در این نامه همچنین گفته شده که شهروند ترکیه‌ای که نام وی با کشته شدن خلبان روسی مرتبط اعلام شده، تحت پیگرد قضائی قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ابولفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
مگه این نامرد کودک کش غیر از عذر خواهی هم کاری بلد است؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها