بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
تدبیر24: علي دادمان فرزند شهيد رحمان دادمان، صبح ديروز بر اثر بيماري سرطان درگذشت. علي دادمان فرزند شهيد رحمان دادمان وزير راه دولت هفتم، صبح روز ۷خرداد پس از تحمل چندماه رنج و درد ناشي از بيماري سرطان دعوت حق را لبيك گفت. گفته مي‌شود كه علي دادمان سال گذشته در يكي از سفرهاي خارجي مورد حمله بيوتروريسم قرار گرفته كه آن حمله سبب بروز سرطان وخيم شد. چندي پيش محمد مهدي همت فرزند سردار شهيد ابراهيم همت در يادداشتي به شرح وضعيت علي دادمان فرزند شهيد دادمان و بيماري سرطان وي پرداخت و نوشت: «دوستان زيادي جوياي حال و احوالات برادر بزرگمان علي آقاي دادمان بودند. با كسب اجازه از خانواده ايشان به شرح مختصري مي‌پردازم. علي جان در اين چند ماه مرد و مردانه ايستاد و با وجود درد زيادي كه قابل تصور نيست و ديگر هيچ مخدري جوابگو نبود با سرطان جنگيد. سرطان وي جزو گونه‌هاي نادر بود كه سرعتي بالا‌تر از تصور داشت. روز چهارشنبه به خاطر درد شديد در ناحيه شكم و اختلال تنفسي برادرمان را به بيمارستان آورديم و دكتر‌ها اذعان داشتند كه اگر عمل نگردد تا شب دوام نمي‌آورد. بخشي از آنچه مي‌دانستيم و آنچه بعد از عمل روشن شد به شرح زير است: غده ايجاد شده در روده موجب انسداد روده گرديده كه بخشي از روده را سياه كرده كه دكتر‌ها مجبور شدند بخشي از آن را بريده و روده را از چرخه خارج كنند. محتويات‌ روده به داخل شكم ريخته بود كه ايجاد عفونت كرده و عفونت وارد خون شده و از طرفي گاز ايجاد شده در شكم، ريه را نيز درگير كرده كه در حال حاضر تنفس ايشان با دستگاه انجام مي‌گردد. سلول‌هاي سرطاني روده و معده و كبد و لگن و كليه را به اشغال خود در آوردند كه به خاطر جراحات و عمل جراحي‌ و وضعيت موجود امكان‌ شيمي درماني ديگر وجود ندارد.» در پي در گذشت علي دادمان فرزند شهيد رحمان دادمان محمدرضا عارف در پيامي اين ضايعه را تسليت گفت كه در اين پيام آمده است: « با خبر شدم آقاي علي دادمان فرزند خلف شهيد بزرگوار رحمان دادمان بعد از تحمل ماه‌ها رنج ناشي از بيماري در سالروز شهادت مولايش به ديدار پدر شتافت واز ميان ما رفت. ضمن عرض تسليت اين ماتم به خانواده محترم دادمان به ويژه به مادر صبور ايشان سركار خانم زهره سادات نظري براي آن فقيد سعيد رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتي از خداوند متعال خواستارم.» مراسم وداع با پيكر مرحوم علي دادمان فرزند شهيد رحمان دادمان وزير راه و ترابري شب گذشته درحسينيه بيت‌النور نازي‌آباد به نشاني نازي‌آباد، خ مدائن برگزار ‌شد. همچنين پيكر علي دادمان امروز از منزل شهيد دادمان در جمال‌آباد (نياوران) تا بيت‌الشهداي شهيدان شاه حسيني تشييع می‌شود.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها