بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
تدبیر24: احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات‌ ریاست‌جمهوری سال 96، علاوه بر حل اختلافاتش با اصولگرایان می‌بایست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند که این مساله هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 عضو ارشد شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت‌: احمدی‌نژاد برای حضور در دوره بعدی انتخابات‌، علاوه بر حل اختلافاتش با اصولگرایان می‌بایست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند که این مساله هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هرچند که ردصلاحیت یا تایید صلاحیت او در نهایت با عواقبی همراه بود که این عواقب و آثار بستگی به آن دارد که اصولگرایان چه راهکاری را برای انصراف و اقناع محمود احمدی نژاد به کار خواهند بست.

محمدجواد حق شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آفتاب‌نیوز» درباره احتمال حضور محمود احمدی‌نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت‌: احمدی‌نژاد از همین حالا نیز فعالیتش را شروع کرده است‌. او می‌خواهد در صحنه انتخابات و عرصه سیاست بماند و همچنان مورد توجه قرار بگیرد. لذا احتمال حضور در انتخابات بعید نیست.

این عضو ارشد شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اختلافات بین دولت دهم برخی بزرگان جریان اصولگرایی، اعلام کرد: احمدی‌نژاد از جمله چهره‌هایی است که جریان اصولگرایی باید تکلیف خودش را با او مشخص کند تا در نهایت بتوان درباره حضور قطعی او در انتخابات و نیز احتمال حمایت اصولگرایان از وی اظهار نظر کرد.

او با بیان اینکه احتمال ردصلاحیت محمود احمدی‌نژاد همچنانکه اصولگرایان گفته‌اند‌، بعید نخواهد بود، افزود: احمدی‌نژاد برای حضور در دوره بعدی انتخابات‌، علاوه بر حل اختلافاتش با اصولگرایان می‌بایست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند که این مساله هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هرچند که ردصلاحیت یا تایید صلاحیت او در نهایت با عواقبی همراه بود که این عواقب و آثار بستگی به آن دارد که اصولگرایان چه راهکاری را برای انصراف و اقناع محمود احمدی‌نژاد به کار خواهند بست.

حق‌شناس در نهایت با بیان اینکه حامیان دولت دهم در صورت کنار رفتن احمدی‌نژاد احتمالا از چهره‌هایی نزدیک به او حمایت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: همچنانکه در دوره قبلی انتخابات این جریان درصدد آن بود تا چهره ای نزدیک به او را در انتخابات پیروز کند در دوره آینده نیز به نظر می‌رسد که آنان در سایه گزینه‌های دیگری برای جانشینی احمدی‌نژاد در انتخابات مدنظر دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها