بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
تدبیر24نماینده مجلس شورای اسلامی درباره ادعاي عبور اصلاح طلبان از روحانی ، گفت:باتوجه به اوضاع و احوال کشور و فعل و انفعالاتی که اتفاق افتاده و نارسایی هایی که از دولت قبل به دولت یازدهم به ارث رسیده است آقای دکتر روحانی به طور نسبی عملکرد موفقی داشته است.

محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در گفت و گو با خبرنگار آستان اظهار داشت:اصلاح طلبان اکثریت مواضع و عملکرد آقای روحانی را تایید می کنند .ما بر این مدار حرکت می کنیم که همچنان حمایت های خودمان را نسبت به ایشان مبذول داریم .

وی درباره کاندیدای اصولگرایان برای رقابت با روحانی نیز گفت:سیب سیاست تا به زمین برسد هزاران چرخ می زند بنابراین ممکن است اصولگرایان هم کاندیدای جدی برای رقابت با روحانی داشته باشند.

تابش درعین حال رقابت احمدی نژاد با روحانی را بعید دانست و خاطرنشان کرد :فکر نمی کنم آقای احمدی نژاد  تمایلی داشته باشد که وارد عرصه انتخابات شود چراکه عملکردها نقد می شود و بحث های زیادی مطرح خواهد شد در عین اینکه پرونده های زیادی هم باز می شود .

این نماینده مجلس معتقد است:ملت هم تمایلی ندارد که کسی که دو دوره رییس جمهور بوده بیاید و خودش را در معرض قرار دهد .

منبع:آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها