بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تدبیر24: سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به انهدام گروهک ۱۱ نفره اشرار مسلح وابسته به ضدانقلاب طی عملیات سپاه در کردستان گفت: عملیات تعقیب و درگیری با این اشرار مسلح از سه روز پیش در منطقه سروآباد آغاز شد و تا ظهر دیروز ادامه داشت.

هلاکت یکی از سرکردگان ضد انقلاب در کردستان

وی افزود: در این عملیات همه یازده نفر این گروهک به هلاکت رسیدند و سلاح، مهمات و اسناد و مدارکی نیز از این گروهک به دست نیروهای ما افتاد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین اعلام کرد: در این درگیری، «کاوه جوانمرد» از فرماندهان این گروهک ضدانقلاب توسط رزمندگان سپاه به هلاکت رسید.

سردار پاکپور در پایان سخنانش تأکید کرد: رزمندگان سپاه ضمن اشراف کامل بر کلیه تحرکات تروریست‌های متجاوز پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه‌ای به شرارت‌های آن‌ها خواهند داد.

گفتنی است، این عملیات در ادامه درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد صورت گرفته که طی آن پنج تن از تروریست‌ها از جمله «آرش منبری» و «شورش منبری» از فرماندهان اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیده بودند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها