بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تدبیر24: نماینده‌ی مردم سبزواردر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام تولید و عرضه محصولات کشاورزی در  دارای مشکلاتی است گفت: تفاوت قابل توجه قیمت محصول از زمین کشاورزی تا زمانی که به‌دست مصرف‌کننده می‎رسد، گواه بر این مدعاست.

علی سبحانی فر در گفت و گو با عصر ایران با اشاره به فصل برداشت هندوانه در شهرستانهای جغتای ،جوین ،داورزن و سبزوار که بخش عمده تولید کشاورزان منطقه است خاطر نشان کرد: خرید هندوانه از کشاورزان کمتر از 200 تومان در هر کیلو و عرضه به مصرف کننده با قیمت 1400 تومان اجحاف در حق کشاورزان است که در این راستا لازم است تا دولت با تدابیر ویژه زمینه حذف واسطه ها و همچنین شرایط صادرات این محصولات را فراهم کند.

وی با بیان اینکه کشاورزان برای تولید بیشترین زحمت را متحمل شده اما کمترین سود نصیب آنها می شود گفت: با کاهش نقش واسطه ها و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به مصرف کنندگان می توان گام های موثری را برای حمایت از آنان برداشت و شرایطی محیا کرد تا این اقشار زحمتکش بتوانند با فروش محصولات خود مشکلاتشان را رفع کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها