بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
تدبیر24: آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني عصر ديروز در ديدار جمعي از شعرا، نويسندگان، هنرمندان عرصه‌هاي مختلف سينما، تئاتر، موسيقي و عكاسي، مديران عامل خبرگزاري‌ها، سايت‌هاي اينترنتي، مديران مسئول روزنامه‌ها و خبرنگاران، به تفسير مردم مناطق دوردست كشور از انتخابات و حتي انتخاب اعضاي هيات رئيسه در مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري اشاره كرد و گفت: مردم بهتر از خيلي‌ها مي‌فهمند. وي ارباب رسانه را توصيه كردند كه با ادبيات ويژه‌ مردم مسائل و انتظارات عمومي را به شكل معقول مطرح كنند و در بيان نتايج حضور مردم در دو انتخابات سال‌هاي ۹۲ و ۹۴ به اين مساله اشاره كنند كه مردم براي خيلي‌ها در داخل و حتي براي خارجي‌ها شناخته شدند. ايشان آگاهي مردم را بزرگ‌ترين دستاورد خواند و گفت: مطمئن باشيد ديگر به آساني نمي‌توانند با ظاهرسازي‌ها به اين دستاورد مهم مردم دستبرد بزنند. هاشمي‌رفسنجاني، درباره گلايه يكي از حاضران براي تركيب كميسيون‌هاي مجلس، به اين مساله اشاره كردند كه بعضي‌ها از سال‌ها قبل در مجلس بودند و از جزييات كارها و لابي‌ها خبر دارند، به مردم اطمينان داد و گفت: مطمئن باشيد اوضاع به تدريج درست مي‌شود و اگر مي‌خواهيد ميزان موفقيت منتخبين خود را در مجلس بسنجيد، فضاي امروز را با گذشته مقايسه كنيد كه چگونه هر روز با سخنان بي‌پايه خود بمبي در آرامش روحي مردم منفجر مي‌كردند. رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با بيان اين جمله كه «كساني كه رأي نياورده‌اند، خوب مي‌دانند كه علت چيست؟»، افزود: وقتي به رأي مردم فكر مي‌كنند در دل خاضع مي‌شوند، حتي اگر بر زبان نياورند و اگر به قدرت رأي مردم ايمان بياورند، يكي از دستاوردهاي اين انتخابات است. ايشان افزود: مگر مردم چه مي‌خواهند؟ مي‌خواهند هر كس كه قدرت دارد و امكانات كشور در دستش است بداند كه مردم پايه‌ اصلي نظام هستند. وي با اشاره به بندهاي مترقي قانون اساسي، اظهارکرد: همين قانون اساسي رأي مردم را تضمين مي‌كند و قطعا بدانيد تخلفات قانوني از هر كس باشد، نتايج معكوس دارد. ايشان با اشاره به امكانات، منابع و ظرفيت‌هاي تاريخي، جغرافيايي و انساني ايران، گفت: مي‌توانيم روزگار خوبي را براي ايران در آينده تصور كنيم، چون جواناني باسواد و خانواده‌هايي آگاه داريم. آيت‌ا... هاشمي، گسترش فضاي مجازي در همه كشور را بسيار خوب توصيف كرد و گفت: اطلاع‌رساني تا روستاهاي كوچك رفته و ديگر كسي نمي‌تواند واقعيت‌ها را از مردم پنهان كند يا به آنان دروغ بگويد.

برچسب ها: تدیسر24 ، هاشمی ، مردم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها