بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
تدبیر24: رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که تحت پوشش مسافربر اقدام به سوار کردن زنی جوان کرده و در بیابان‌های جنوب تهران او را مورد آزار اذیت قرار داده و رها کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، در تاریخ 25 خرداد ماه امسال،  پرونده‌ای مبنی بر آزار و اذیت زنی به هویت مشخص در کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی (ره) تشکیل و به دستور شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلییس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حوالی ساعت 16 از پاسگاه نعت آباد به مقصد باقرشهر، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پرشیا سفید رنگ شدم که راننده آن فردی حدودا 40 ساله و ملبس به لباس فرم روشن بود، این فرد در بین راه از مسیر اصلی خارج شد و من چندین بار قصد خارج شدن از ماشین را داشتم اما درهای عقب ماشین قفل شده بود تا سرانجام راننده خودرو مرا به بیابان های اطراف برده و  با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس در بیابان رهایم کرد و از محل متواری شد.

در تحقیقات از شاکیه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی موفق به خاطر سپردن قسمتی از شماره‌های پلاک خودرو پژو پرشیا سفید رنگ شده که با بهره‌گیری از همین اطلاعات اندک ، کارآگاهان موفق به شناسایی دقیق خودرو پرشیا سفید رنگ مورد نظر و در ادامه هویت مالک آن به‌نام حمیدرضا . خ،  متولد 1355 شدند.

با شناسایی حمیدرضا . خ و بررسی سوابق موجود از مجرمان سابقه دار در پلیس آگاهی ، بلافاصله وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفت.  بررسی سوابق حمیدرضا حکایت از آن داشت که وی در سال های 1393 و 1394 نیز دو بار توسط اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده است .

با شناسایی دقیق تصویر حمیدرضاتوسط شاکی پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت وی در شهرستان اسلامشهر – شهرک واوان به این محل اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

حمیدرضا پس از مواجه حضوری با شاکی، صراحتا به ارتکاب جرمِ اعتراف و در خصوص لباس فرم مورد اشاره توسط شاکی نیز گفت که این لباس مربوط به رانندگان فرودگاه است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که متهم فاقد هرگونه سابقه کار رسمی و یا استخدام  تحت عنوان راننده خطوط فرودگاهی است ضمن آنکه خودروهای مورد استفاده در خطوط فرودگاهی تهران نیز از نوع خودرو پرشیا نبوده و علاوه بر آن ، تمامی خودروهای ویژه فرودگاه دارای آرم و نشان مشخص هستند درحالیکه در خوردو توقیف شده از متهم ، هیچکدام از این موارد وجود نداشته و صرفا یک خودرو شخصی بوده است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها