بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
تدبیر24: لغو قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان و عدم پذیرش بیمه تکمیلی برای آزمایشگاه، سونوگرافی، ویزیت پزشک و ... پس از مراجعه به مراکز درمانی موجبات اعتراض فرهنگیان را فراهم کرده است.
دفترچه بیمه

فرشید سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مباحث مطرح شده مبنی بر لغو ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان اظهار کرد: هیچ تغییری در تعهدات قرارداد بیمه درمان تکمیلی صورت نگرفته و تمامی بیمه شدگان همچون گذشته و تا تاریخ 31 شهریورماه می‌توانند از مزایای این پوشش بیمه‌ای بهره مند شوند.

وی افزود: اما به جهت صیانت و مدیریت منابع مالی صندوق و جلوگیری از هر گونه افزایش حق بیمه (تا تاریخ 31 شهریورماه 1395) مقرر شده است هزینه‌های مربوط به ویزیت توسط بیمه‌شدگان پرداخت و متعاقب آن در کمترین زمان ممکن و با ارائه مستندات نسبت به دریافت این هزینه‌ها اقدام کنند.

همچنین رضا ادیانی، مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: قرارداد ما با وزارت آموزش و پرورش کارمزدی است و این امر به درخواست خود آموزش و پرورش و به دلیل تقاضای القایی بیش از حد و غیرمتعارف قرارداد مراکز سرپایی محدود شده است، ولی هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

وی افزود: در قراردادهای کارمزدی ما با دستگاه‌ها از جمله وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری، منابع در اختیار بیمه‌گذار است و نقش بیمه‌گر پذیرش و رسیدگی به اسناد است.
برچسب ها: تدبیر24 ، بیمه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها