بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
تدبیر24: رئیس دادگستری استان تهران از شناسایی و دستگیری ۵۰۰ کارچاق کن در دادگستری استان تهران خبرداد.

غلامحسین اسماعیلی در گفتگو با موج؛ در مورد پرونده دستگیر شدگان در پارتی شبانه پردیس و شهرک غرب گفت: هر دو پرونده در مراحل بازپرسی و دادسرا قرار دارند و هنوز به دادگاه نیامده است.

رئیس دادگستری استان تهران در مورد پرونده ستایش هم گفت: مراحل رسیدگی به این پرونده همچنان در دادگاه ادامه دارد.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه اگر وثیقه ۱۰ هزار میلیاردی برای آزادی بابک زنجانی تامین شود آیا احتمال آزادی این متهم می رود گفت: اصلا قرار آقای بابک زنجانی تبدیل به وثیقه نشده و من تعجب می کنم چه فردی این عدد را عنوان کرده است.

رئیس دادگستری استان تهران با بیان اینکه در سال ۹۳ حدود ۳۰۰ کارچاق کن در دادگستری تهران شناسایی و بازداشت شده اند گفت: این عدد در سال گذشته بیش از ۵۰۰ نفر رسیده است.

اسماعیلی در مورد اطاله دادرسی در دادگاه های تهران اظهار داشت: به دنبال این هستیم که زمان رسیدگی به دادرسی ها کاهش یابد. هر چند یکی از مهمترین دلایل اطاله دادرسی کثرت پرونده ها و کمبود قاضی است اما متاسفانه بسیاری از پرونده ها در اجرای احکام می ماند. برای همین هدفگذاری کردیم تا پایان سال ۹۵ موجودی های اجرای احکام تا ۱۰ درصد کاهش یابد.

رئیس دادگستری استان تهران گفت: افزایش کیفیت دادرسی، نظارت ها و آموزش قضات از برنامه های دادگستری استان تهران است و قضات در صورت داشتن کیفیت دادرسی سنجش شده و بر اساس اعلام نظر هیئت علمی درجات قضات برای احراز سمت افزایش می یابد البته ممکن است درجه قاضی کاهش یابد.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به افزایش طلاق در جامعه گفت: قبلا از دوستی های خیابانی می نالیدیم و امروز از دوستی ها در فضای مجازی و این یک چالش است. یکی از برنامه های ویژه ما ایجاد مراکز مشاوره در دادگاه های خانواده است تا از طریق شاهد کاهش طلاق باشیم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها