بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از قید یک فوریتی بر طرح کمیسیون زنان و خانواده برای ارائه در صحن علنی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با طی روند مربوطه، این کمیسیون تا پایان سال جاری تشکیل شود.
تدبیر24: به گزارش خانه ملت، سهیلا جلودارزاده ضمن انتقاد از اینکه حوزه زنان و خانواده در کشور متولی مناسبی ندارد و در این میان سازمان صداوسیما، وزارت فرهنگ و غیره نمی‌توانند به صورت مناسب به وظایف خود عمل کنند، گفت: نمایندگان خانه ملت ضمن امضای طرح تشکیل کمیسیونی به نام زنان و خانواده به دنبال برنامه‌ریزی در این حوزه و رفع چالش‌های موجود هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل چنین کمیسیونی می‌تواند راهگشای مسائل حوزه زنان و خانواده باشد، اظهار کرد: برخی افراد از موازی‌کاری احتمالی کمیسیون مذکور با فراکسیون زنان و خانواده انتقاد می‌کنند در حالی که این کمیسیون می‌تواند تصمیمات فراکسیون زنان و خانواده را پیگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از مسائل حوزه زنان و خانواده غافل شویم، خاطرنشان کرد: ممکن است طرح تشکیل چنین کمیسیونی در مجلس و محتوای مطروحه در آن، موجب برخی چالش‌ها شود ولی چنین موارد و بحث‌هایی حتما سازنده و مثبت خواهد بود.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح با قید یک فوریت مطرح خواهد شد و در صورت جلب نظر موافق نمایندگان، در کمیسیون‌های اصلی و فرعی مورد بحث و نظر قرار خواهد گرفت و خواهان آن هستیم که هرچه سریع‌تر برای بررسی جزئیات در صحن علنی مطرح شود.

جلودارزاده تصریح کرد: این طرح در صورت کسب نظر موافق نمایندگان در صحن علنی، در کمیسیون تدوین‏ آیین ‏نامه داخلى مجلس بررسی می‌شود و با توجه به اینکه زمان مناسبی تا پایان سال جاری وجود دارد، احتمال تشکیل کمیسیون زنان و خانواده در سال جاری وجود دارد.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، جلودارزاده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها