بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
تدبیر24: امین حسین نقشینه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از صبح امروز دمای هوا در شیراز و کرج نسبت به روز گذشته 4 درجه کاهش یافت و میزان کاهش دمای هوا در بندرعباس نیز به 2 درجه رسید.
وی با اشاره به گرمای دمای هوای در تهران یادآور شد: امروز و فردا دمای هوا در تهران و سواحل شمالی کشور بین 2 تا 3 درجه کاهش می یابد و بیشینه هوای تهران نیز امروز به 39 درجه و فردا به 37 درجه و روز دوشنبه چهاردهم تیرماه به 36 درجه کاهش می یابد.
این کارشناس سازمان هواشناسی کشور کمینه دمای هوای تهران را برای فردا 27 درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: در سه روز آینده شاهد آسمانی صاف و آفتابی همراه با وزش باد در تهران خواهیم بود.
نقشینه اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از بارش های پراکنده در سواحل شرقی دریای خزر و شمال کشور در سه روز آینده است و در این مدت استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی شاهد پدیده بارش های پراکنده خواهند بود و سایر نقاط کشور جوی آرام خواهند داشت.
به گفته این کارشناس هواشناسی کشور، امروز با وزش باد شدید در منطقه جنوب شرقی کشور شاهد پدیده گرد و خاک در منطقه زابل خواهیم بود و با وزش باد شدید در کشور عراق خیزش گرد و خاک در استانهای جنوب غربی از جمله ایلام، خوزستان و غرب خلیج فارس دور از انتظار نیست.
سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه شماره 33 خود اعلام کرده است که براساس تحلیل آخرین دادها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز و فردا به تدریج با جریانات شمالی بر روی دریای خزر کاهش نسبی دما در نوار شمالی و انتقال رطوبت به سواحل شرقی دریای خزر و مناطقی از شمال شرق کشور در استان های گلستان و خراسان شمالی احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در برخی از نقاط این استان ها و وقوع سیلاب نیز وجود دارد، از اینرو توصیه می شود اقدام های لازم برای کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود.
براساس گزارش ها، روزهای 12 و 13 تیرماه جاری (امروز و فردا) خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود و این وضعیت در روز یکشنبه (فردا) در شرق دریای عمان تشدید می شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، دمای هوا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها