بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
در آستانه ۱۳ آبان، تابلوهای صداقت آمریکایی از سوی ستاد مردمی «رمی جمرات» نصب و اکران شده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، ستاد مردمی «رمی جمرات» با توجه به تحولات منطقه، بیداری بزرگ مسلمین و نقش تاریخ ساز ملت مقتدر ایران اسلامی و انقلاب اسلامی به عنوان الگو و نماد حقیقت جویی و مبارزه با ظلم و کفر، در آستانه یوم الله 13 آبان ماه، روز ملی استکبار ستیزی اقدام به نصب و اکران طرح‌های گرافیکی با مفاهیم ضد آمریکایی به عنوان محور شیطانی ظلم و کفر در جهان در بیش از 50 نقطه از سطح شهر مشهد کرده است.




محوریت انتقال پیام در این طرح واره‌های هنری که در بیلبوردها و رولاپ‌های شهری به نمایش گذاشته شده، تبیین هنری بی صداقتی دولتمردان فریبکار و خائن آمریکایی و صهیونیستی است که از جمله اینها طرح‌های «صداقت آمریکایی» است که بعد از تهران در مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.
ستاد مردمی «رمی جمرات» با هدف اعلام روشنگری و تبیین مواضع ضد استکباری مردمی تشکل‌ها، مجموعه‌ها و نیروهای مردمی انقلابی در خراسان رضوی تشکیل شده است که برنامه‌های اجرایی این ستاد در آینده متعاقبا به اطلاع می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها