بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
شهردار تهران به فراخور رويكرد سياسي خود در ١١ سال گذشته مرتبا جهت فرمان خود را با اَشکال متفاوت و متضاد تغییر داده و در شرایطی که تهران در تمام حوزه‌ها دچار آسیب شدید است، ایشان مشغول فعاليت سیاسی و جناحی است.
تدبیر24: غلامرضا انصاری- با توجه به تبلیغات جدید شهرداری تهران در هفته اخیر، که در بخشی از بیلبوردها و تابلوها، در حوزه اجتماعی کشور دیگری اظهارنظر شده‌است؛

- اول: متذکر می‌شوم که این اقدام به لحاظ جهت‌گیری کلان، مخالف سیاست‌های رسمی نظام، دولت و شروع یک حرکت بیهوده و خطرناک است.
- دوم: با توجه به تشدید و چندلایه‌شدن آسیب‌های اجتماعی در ایران که باعث نگرانی سران نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری شده، این نوع فرافکنی‌ها چه وجهی دارد؟
- سوم: این رفتار بیشتر مایه دلخوشی تندروها و چوب‌لای‌چرخ دولت و رأی اکثریت مردم است.
- چهارم: این اقدام منافعی برای کشور نداشته و صرفا به‌نفع پیمانکاران این بیلبوردها و دست‌های پشت‌ پرده است.
- پنجم: در کدام‌یک از وظایف شهرداری این‌گونه تبلیغات تندروپسند آمده است و چگونه شهرداري چنین مسئولیتی را احساس کرده است؟
- ششم: چنین رفتارهایی اجحاف به مردم و به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر است و شهرداری به‌عنوان یکی از متولیان امور اجتماعی این‌گونه آمار دیگر کشورها را به رخ می‌کشد تا صورت‌مسئله گم‌شود.

اگر این هزینه‌ها صرف ساماندهی کارتن‌خواب‌ها می‌شد، دست‌کم دو، سه درصد مشکلات این گروه حل می‌شد. شهردار تهران به فراخور رويكرد سياسي خود در ١١ سال گذشته مرتبا جهت فرمان خود را با اَشکال متفاوت و متضاد تغییر داده و در شرایطی که تهران در تمام حوزه‌ها دچار آسیب شدید است، ایشان مشغول فعاليت سیاسی و جناحی است. سؤال این است که کدام جامعه‌شناس و آسیب‌شناس صاحب‌نظر این روش‌ها را برای حل مسائل و آسیب‌ها تأیید و امضا می‌کند؟ به‌راستی مشاوران شهردار محترم در مسائل اجتماعی چه کسانی هستند؟!

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها