بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
یک داستان عاشقانه از کاوه عزیزی
تدبیر24:وحید رحمتی تهیه کننده تله فیلم "عاشقت شدم"درباره تولید این اثر خاص به تدبیر24 گفت:همواره خاطره فیلمهای عاشقانه یا ملودرام در سینما ، در ذهن همگان میماند. تجربه عشق شاید در زندگی یکبار برای هرکس اتفاق بیافتد ، اما این سینما بوده که فرصت تجربه این حس را در موقعیت های مختلف بارها و بارها برای ما تکرار کرده است.

وی افزود تجربه ای که فرصت باز اندیشی در زندگی فردی و اجتماعی را به ما میدهد و زیر پوست روزمرگی کسالت آور برایمان مفری ایجاد میکند که میتوان چشمها را شست و جور دیگر دید.فیلمنامه عاشقت شدم آقای "علی خودسیانی" در شرایطی بدستم رسید که دلزده از شکل زندگی طبقات اجتماعی خاصی بودم که در پشت زرق و برق لوکس گرایی ، گویی محبت و عشق را از یاد برده اند .

بازیگر تله فیلم عاشقت شدم در ادامه گفت: داستان پسری که خود انتخابی کرده و گویا طرف مقابل درگیر زرق و برق یا شاید امنیت کافی برای ادامه زندگی بوده و گوهر عشق را درک نکرده است.اما اتفاقات پسر را برای رسیدن به درک والای جایگاه محبت در جاده ای قرار میدهد که انتهایش معصومیت و حالت عاشقانه ای است که گویی دیگر گریزی از آن نیست . این خاصیت ملودرام است که فانتزی چکیدن اشک از چشم آدمی را به موقعیتی تبدیل میکند که ظاهرا مورد نیاز همه هست . انگیزه ساخت فیلم "عاشقت شدم" از همین جمله در فیلمنامه برایم رقم خورد که : "عشق عمر آدمو زیاد نمیکنه بلکه به اون کیفیت میده". کیفیت رهایی از خودخواهی و غرق در دیگرخواهی گشتن.همان لذتی که مردم کوچه و بازار در خاطرات شیرین گذشته شان به نیکی و با هیجان از آن یاد میکنند. دیگری ثروتمند و دیگری بی پول ، که همواره غیر قابل درک است و شاید هم ترسناک .

رحمتی همچنین در باره این فیلم به خبرنگار ما گفت: اما عشق میتواند پلی باشد میان همان دیگری غنی و فقیر که موجب درک و عاطفه گردد. آنوقت است که دیگر اختلاف طبقات اجتماعی و ارزشهای مادی آن رنگ میبازد و انسانهایی از بالا و پایین شهر میتوانند به نوعی در کنار هم قرار گیرند که نه تنها تحمل ، بلکه یکدیگر را همانگونه که هستند درک کرده و دوست بدارند. با این اوصاف احساس کردم که حتما باید این فیلم را ساخت.

پس از انتخاب فیلمنامه موضوع را با "کاوه عزیزی" که از دوستانم هستند در میان گذاشته و با "عزت عزیزی" (پدر ایشان) که تجربه بیشتری در این مسیر دارند مشورت کردیم و در نهایت تصمیم بر این شد که "کاوه عزیزی" کارگردانی این فیلم را بعهده بگیرد . با وجود اینکه این کار اولین تجربه بلند ایشان بود ، بنده از اعتمادی که در این تصمیم به او کردم راضی هستم . البته کارهای زیادی در زمینه تدوین و ساخت فیلم کوتاه از ایشان دیده بودم که این انتخاب را کاملا آگاهانه و آسان مینمود . به نظر میرسید که درک احساس عمیق بین کاراکترها برای ایشان کار دشواری نباشد چرا که هم در سن وسال  درک آن بودند و هم روحیات ایشان به پرداخت هرچه بهتر قصه کمک میکرد و هرچه در اجرای پروژه بیشتر پیش رفتیم صمیمیت و دوستی بین اعضای گروه بیشتر شد.

تهیه کننده این فیلم ادامه داد:امروز خوشحالم از اینکه تنها یک ملودرام نساخته ایم بلکه تجربه دلنشین رابطه ای محبت آمیز با یک گروه حرفه ای را نیز تجربه کردیم . لذا جا دارد از تمام عزیزانی که در ساخت این اثر صمیمانه همکاری  نمودند کمال تشکر و قدردانی ام را  بعمل آورم.









عوامل اصلی این پروژه عبارتند از :

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آرش حسن پور ، دستیار دوم : صبا قاسمی مدیر فیلمبرداری : عزت عزیزی ، فیلمبردار : سعید فرهنگ ، دستیاران : وحید فرهنگ ، حسام نوروزی ، علی

منشی صحنه : سارا عبداللهی ، صدا بردار : داود قلی پور ، صداگذار : بهروز معاونیان ، طراح گریم : سید جلال موسوی ، عکاس : محمد دارایی ، مدیر تولید : احسان حاجی صفری ، مدیر تدارکات : کامران تقی پور ، مدیر صحنه : کریم رجبی ، موسیقی متن : مهدی ساعدی

بازیگران : وحید رحمتی ، سمیرا حسن پور ، خسرو شهراز ، سولماز حصاری ، تورج مهرزادیان ، کریم رجبی و شبنم صبور محمدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها