بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
 تدبیر24: حميدرضا صدر-يگانه بودن عباس كيارستمي قصه نيست، اغراق هم نيست. او بي‌هيچ تعارف و مداهنه‌اي شاخص‌ترين فيلمساز ايران بود كه سينماي اين مرز و بوم را به سراسر جهان برد. از آسيا تا اروپا و از آمريكا تا اقيانوسيه. آثار او قاره‌ها را دور زدند و شيفتگان خود را پيدا كردند. او در روزگاراني تب زده و لبالب از خشونت از زندگي حرف زد. او فيلمسازان و قصه‌هاي پرشماري را در سينماي ايران به دنبال خود كشيد. در فيلم‌هاي او زندگي جاري بود. آدم‌هاي آثار كيارستمي به دنبال زندگي، عشق و محبت بودند. پسرك خانه دوست كجاست براي يافتن رفيقش از دل دشواري‌ها مي‌گذشت. فيلمساز زندگي و ديگر هيچ براي يافتن شخصيت‌هاي خانه دوست كجاست راهي سرزمين‌هاي زلزله زده مي‌شد. شخصيت اول طعم گيلاس در برزخ خودكشي و زندگي سرانجام به زندگي چنگ مي‌زد. كيارستمي در فيلم ‌اي. بي. سي آفريقا در سرزمين لبالب از فقر و نكبت به دنبال زندگي گشت. زوج كپي برابر اصل در تب و تاب گفت‌وگوهاي تمام نشدني شان به دنبال محبت و عشق از دست رفته بودند. وداع ناگهاني عباس كيارستمي همه ما را ميخكوب كرد. جايگاه او در سينماي ايران وراي جوايزش در خارج از مرزهاي كشورش مي‌رود. قرار نبود او اينقدر زود ما را ترك كند. قرار نبود اينچنين شتابان دست تكان داده و از ميان ما برود. نام يكي از فيلم‌هايش «زندگي ادامه دارد » بود... جاي او خالي است. جاي او خالي خواهد بود. هميشه. خيلي زود ما را ترك كردي عباس كيارستمي.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها