بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۶۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
 تدبیر24:  وزیر بهداشت طی نامه ای از رییس کل سازمان نظام پزشکی خواست تا با توجه به درخواست خانواده مرحوم کیارستمی و جامعه هنری کشور، پرونده پزشکی این کارگردان ارجمند و نامی، در تهران و پاریس با دقت، سرعت و شفافیت بررسی و گزارش آن به وی ارائه شود.
بررسی پرونده پزشکی عباس کیارستمی در تهران و پاریس توسط سازمان نظام پزشکی و نیروی انتظامی
 

متن نامه  دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر زالی

رییس کل محترم سازمان نظام پزشکی

سلام علیکم

   درگذشت هنرمند گران ‌قدر مرحوم عباس کیارستمی نه تنها جامعه هنری که مردم شریف و هنر دوست ایران را داغدار کرد. نظر به وظایف قانونی آن سازمان و درخواست خانواده آن مرحوم و جامعه هنری کشور، لازم است پرونده پزشکی این کارگردان ارجمند و نامی، در تهران و پاریس با دقت، سرعت و شفافیت بررسی و گزارش کاملی به اینجانب ارائه شود.

همچنین پس از انجام بررسی ‌های کارشناسی، ضروری است افکار عمومی را در جریان امور قرار دهید و اگر شخص یا اشخاصی قصوری در انجام وظایف داشته ‌اند، به مراجع قضایی معرفی شوند.

معاون درمان و بازرسی وزارتخانه و رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در تمام مراحل، همراهی و همکاری لازم را به عمل خواهند آورد.

پیشاپیش از بذل توجه و دقت نظر جنابعالی سپاسگزارم.




رییس کل سازمان نظام پزشکی طی نامه‌ای به معاون و دادستان انتظامی نظام پزشکی برای پیگیری و رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی دستور داد.
به یاد عباس کیارستمی

در متن نامه دکتر علیرضا زالی خطاب به معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی آمده است:

« جناب آقای دکتر فتاحی

معاون محترم انتظامی

با تاثر و تاسف، درگذشت غم‌انگیز هنرمند برجسته مرحوم عباس کیا رستمی از کارگردانان شناخته شده و هنرمندان مولف که با آثار فاخر خود موجب افتخار جامعه ایرانی در جهان بود، موجی از حزن و اندوه را در میان ایرانیان بویژه هنردوستان ایجاد کرد.

نظر به اهمیت  بررسی پرونده پزشکی ایشان و در راستای وظایف ذاتی سازمان نظام پزشکی به جنابعالی ماموریت داده می‌شود با استفاده از تمام ظرفیت و توان کارشناسی سازمان و  تشکیل تیم خبره به طور ویژه ضمن بررسی دقیق پرونده پزشکی آن مرحوم به ارائه گزارش در اسرع وقت مبادرت نمایید.»

رییس کل سازمان نظام پزشکی در زمان بستری بودن عباس کیارستمی، چند مرتبه به عیادت وی رفته بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
United States
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
خدایش بیامرزد . ولی قرار بود شهروندان درجه بندی نشوند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها