بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
تدبیر24محسن محمدی در مطلبی که سایت الف آن را منتشر کرد آورده است : سخنان ترکی الفیصل رئیس اسبق دستگاه اطلاعات عربستان در گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس بار دیگر ذهن‌ها را متوجه این گروه خائن کرد.
در ادامه این مطلب آمده است : ترکی الفیصل از مسعود رجوی سر کرده منافقین به عنوان همسر "مرحوم” اشرف رجوی یاد کرد؛ و همین باعث بازتاب خبر آن نشست در رسانه‌های داخل گردید. فعلاً مهم نیست که مسعود رجوی مرده است یا زنده است. هر چند سال‌هاست که هیچ نام و نشانی از او نیست، نه صدایی و نه تصویری گاه گاهی پیامی به نام او صادر و در سایت منافقین قرار داده می‌شود.
و چه بسا بعدها معلوم شود که اشرف سال‌ها با ”مومیایی مسعود ” جماعت منافق را فریب داده و مسعودی در کار نبوده است.
گردهمایی پاریس را باید محصول مثلث آمریکا – عربستان و گروهک تروریستی منافقین دانست.
گردهمایی که سخنرانان آن را نظامیان عالی رتبه آمریکایی، نظیر جیمز کانوی از فرمانده هان تفنگداران آمریکا، چاک والد معاون فرمانده ارتش آمریکا در اروپا، لوئیس فری رئیس سابق اف بی آی، نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، رابرت جوزف نماینده سابق مجلس آمریکا، هواردین رئیس پیشین حزب و دمکرات آمریکا، جان برد وزیر خارجه‌ سابق کانادا، رامایاد وزیر پیشین حقوق‌بشر فرانسه و ترکی الفیصل شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان تشکیل می‌دادند.
چند نکته درباره این نشست.
1: همه کسانی که در این نشست شرکت کرده‌اند باید بدانند و می‌دانند که به حمایت از یک گروه تروریستی خشن، بد نام و جنایتکار اقدام کرده‌اند.
گروهی که نه یک جریان دمکراتیک بلکه فرقه ای خطرناک و منفور در نظر ملت ایران است.
2: شرکت شخصیتی مانند ترکی الفیصل شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در این نشست و سخنان جسارت آمیز او علیه ایران و حمایت علنی از تروریست‌های منافق یکی دیگر از نشانه‌های سیاست خصمانه سعودی علیه ایران است.
هر چند عربستان در حمایت از گروه‌های تروریستی تکفیری، از القاعده، طالبان و داعش سابقه ای طولانی دارد، اما بازی عربستان با کارت منافقان را باید گامی جدید در دشمنی‌های علنی تلقی کرد. مقامات سعودی بدانند این راهی است که قبل از شاهزادگان سعودی صدام رفته است.
3: شرکت کنندگان آمریکایی در این گردهمایی چه گفتند گفتند و حامل چه پیامی بودند؟
از ادبیات سخنرانان مراسم به خوبی می‌توان فهمید که منافقین به عنوان استادان همه فن حریف 'فریب و دغل ' توانسته‌اند نطق‌هایی چند خطی آنان را با ادبیات خود برای آنان بنویسند.
هیچ یک از سخنرانان غربی مدعی دمکراسی، درباره راه‌های دمکراتیک برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی و یا در اختیار گرفتن قدرت در کشور سخن نگفته‌اند. آنان با همان ادبیاتی با مردم ایران سخن گفتند که منافقین ملی 35 سال گذشته بیان کرده‌اند.
جالب آنکه سخنرانان تحت تأثیر فریبکاری منافقینی که می‌خواستند در سال 67 سه روزه تهران را فتح کنند (اما در آغاز راه در اسلام آباد غرب فروغ جاویدانشان به غروب جاویدان مبدل شد) اعلام امیدواری می‌کنند گردهمایی بعدی را در ایران برگزار خواهند کرد!
نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان و یکی از گزینه‌های جدی معاونت دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری از دولت آمریکا خواست نهایت همکاری و مساعدت را با این گروهک داشته باشد زیرا منافقین یک دوست و متحد خوب برای آمریکا و دشمن حقیقی ایران است.
وی در این باره مدعی شد: شما بخشی از تاریخ هستید و شما به پیروزی می‌رسید. من پیامی که به آمریکا خواهم برد این است که هزاران هزار ایرانی این‌جا هستند که عزمشان تغییر این رژیم است.
جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و از معاونان سابق وزارت خارجه آمریکا در جمع منافقین می‌گوید: " رفتارها و سیاست‌های ایران هیچ تغییری نکرده است...رژیم ایران باید سرنگون شود. آنهم در سریع‌ترین وقت ممکن. این باید سیاست اعلام شده آمریکا و همه دوستانش باشد و فقط همین کار را بکنند در سریع‌ترین وقت ممکن ”
رابرت جوزف نماینده سابق مجلس آمریکا نیزبا اشاره به توافق هسته ای با ایران گفت:' باید از همه سو به ایران فشار بیاوریم. باید تحریم‌هایمان را حفظ کنیم. باید با حضورشان در صحنه دیپلماتیک و اقتصادی منطقه مقابله کنیم حتی آگه ضروری بود با مقابله نظامی '.
هواردین رئیس سابق حزب دمکرات آمریکا نیز در گردهمایی منافقین سر خوشانه اعلام کرد:' امیدوارم امسال آخرین سالی باشد که اینجا هستیم. امیدوارم گردهمایی بعدی در ایران باشد.'
وی گفت: به عنوان یک مدافع حقوق بشر از حضور امیر ترکی الفصیل شاهزاده سعودی تشکر می‌کنم.
رامایاد وزیر سابق کابینه فرانسه نیز با تبلیغ ایران هراسی و پرهیز کشورها از مبادله اقتصادی با ایران گفت:' نباید به خاطر نفت ایران روابط تجاری، بانکی و سرمایه گذاری با ایران از سر گرفته شود '.
تمام سخنرانان در یک محور متحد بودند ' نظام ایران باید سرنگون شود و بهترین جایگزین را نیز گروهک تروریستی منافقین معرفی می‌کردند!
گروهکی منفور، شیطانی و جنایت پیشه که با تلاش همین مدعیان حقوق بشر از فهرست گروه‌های تروریستی خارج شد.
بی تردید گردهمایی پاریس راباید اوج ذلت غرب در مقابله با جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد و سهم فرانسه در میزبانی تروریست‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی از منافقین را نیز نباید به فراموشی بسپاریم.
حکام عربستان نیز که پرونده ای سیاه در حمایت از تروریست‌ها دارند نیز بدانند که جاپای صدام دیکتاتور عراق گذاشته و روی اسبی بازنده شرط بندی کرده‌اند. هر چند منافقین برای دوشیدن آن‌ها و بهره برداری از دلارهای نفتی از هیچ خوش رقصی فروگذار نخواهند کرد.
منبع :‌ سایت خبری تحلیلی الف
برچسب ها: تدبیر24 ، رجوی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها