بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
پیام سرخه ای ها به روزنامه وطن امروز و سایت رجا نیوز:
بعداز افشای برخی از فیش های حقوقی نجومی و دستور رئیس جمهور مبنی بر پیگیری این نوع حقوق های دریافتی، تعداد بسیاری از مدیران بانک ها عزل و یا استعفا دادند
تدبیر24بعداز افشای برخی از فیش های حقوقی نجومی و دستور رئیس جمهور مبنی بر پیگیری این نوع حقوق های دریافتی، تعداد بسیاری از مدیران بانک ها عزل و یا استعفا دادند؛ در این میان نام علی رستگار مدیر عامل سابق بانک ملت نیز دیده می شد، اما با این تفاوت که او همشهری حسن روحانی است، و این یک موقعیت بسیار عالی برای مخالفان دولت تدبیر و امید بود.
مخالفان دولت با بزرگنمایی این موضوع سعی کردند تا مردم را بر این باور برسانند که حسن روحانی بر خلاف آنچه که در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال۹۲ بر آن تاکید کرده بود، اقوام، خویشاوندان و همشهریان خود را نیز بر سرکار آورده و به آنان پست داده است.
این موضوع پیش از اینها نیز رخ داده بود و رقبای روحانی علی اصغر مونسان،عبدالحسین فریدون، اسماعیل نجار، طاهره قیومی و چندین سرخه ای دیگر را نیز به خویشاوندی با حسن روحانی و لابی گری آنها برای رسیدن به پست و مقام متهم کرده بودند.
باتوجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، رقبای روحانی اینبار سعی کردند تا این موضوع را بیش از قبل  بزرگ کنند؛ سایت "رجا نیوز" با تیتر سرخه ای باش و یک شبه مدیرعامل شو و روزنامه "وطن امروز" باتیتر شاه فیش سرخه ای به نوعی با این هدف به بیان موضوع فیش های حقوقی پرداختند.
رجا نیوز با لحنی بسیار تند سرخه ای ها را اینگونه متهم کرد:
انتصاب رستگار به روي کار آمدن باند سرخه‌اي ها در بانک ملت منجر شد. رستگار، ناصر شاهين فر ديگر همشهري سرخه‌اي فريدون را به معاونت و عضو هيات مديره بانک ملت منصوب نمود. همچنين آقاي محمود نجاتي همشهری دیگر جناب فریدون به عنوان مدیر اصلی بخش ارزي بانک منصوب نمود. باند سرخه‌اي ها به طور خاص بر حوزه فعاليتهاي ارزي بانک ملت چنبره زده اند که احتمالا با گرايشهاي صرافي-ارزي جناب فريدون تناسب دارد.
اما آنچه سایت مخالف دولت مبنی بر ایجاد باند سرخه ای ها در بانک ملت به آن اشاره کرده است، به گفته تعداد بسیار زیادی از همشهریان رئیس جمهور از اساس کذب است و آقایان شاهین فر و نجاتی به هیچ وجه سرخه ای نیستند؛ همین موضوع باعث شد تا دکتر حسن شکراللهی عضو شورای شهر سرخه ساعتی پس از انتشار این گزارش در جلسه ی پرسش و پاسخ خود با شهروندان از شکایت سرخه ای ها از این رسانه خبر دهد.
اما صبح روز بعد تیتر شاه فیش سرخه ای در روزنامه وطن امروز منتصب به مهرداد بذرپاش بار دیگر خشم شهروندان این شهر را برانگیخت؛ از همان ساعت ابتدایی انتشار صفحه اول روزنامه وطن امروز در فضای مجازی، همشهریان روحانی با مراجعه به آیدی روابط عمومی این روزنامه در تلگرام از این تیتر انتقاد کردند و به طور مشترک به مدیر مسئول این روزنامه اینگونه تذکر داده اند" آقای بذرپاش حد خودت را بدان".
اما فعالیت های همشهریان رئیس جمهور به یک تذکر ختم نشد و آنها با ایجاد گروه های تلگرامی با عنوان "سرخه ای هستم و افتخارم دکتر روحانی" سعی بر مقابله با جریان های مخالف این شهر و افتخار آنها یعنی حسن روحانی می کنند؛ آنها با تعریف و تمجید از علی رستگار که از سالیان دور به عنوان یکی از خیرین بزرگ در این شهر محبوب شده بود بر این بیان مشترک تاکید دارند که "هرگز پشت رستگار را خالی نخواهند کرد و از انتشار هرگونه تهمت و افترا به این فرد جلوگیری می کنند".
نکته ی قابل توجه دیگر در این هیاهو، دفاع سرسخت سرخه ای ها از حسین فریدون بود؛ آنها در گروه های تلگرامی خود با تکذیب حرف های قاضی سراج مبنی بر دخالت برادر رئیس جمهور در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه و تکذیب وی اینگونه می نویسند: برای ما سخنان حاج حسین فریدون حجت است نه حرف دیگران...
آنچه از این رفتار ها و بیان ها بنظر می آید این است که همشهریان رئیس جمهور، بدنبال اعتراضی شدید تر علیه این دو رسانه مخالف دولت هستند و براین باورند که به همشهریان آنها و خودشان توهین های بزرگی شده است و هر دو رسانه باید بطور رسمی از سرخه ای ها عذرخواهی کنند، هرچند که شکایت شورای شهر سرخه از آنها همچنان بر قوت خود باقیست.



برچسب ها: تدبیر24 ، سرخه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها