بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
تدبیر24با این حال باید اذعان داشت که بازگرداندن پول ها کافی نیست و باید فضایی فراهم شود تا ذهن جامعه اینطور نتیجه گیری کند که دست سود جویان به کلی از منسب های مهم قطع شده است.
رییس کمسیون اصل 90 مجلس ششم با اشاره به فیش های حقوقی نامتعارف گفت: اینکه گروهی در جامعه به معنای واقعی کلمه مشکل معیشت داشته باشند و عده ای از دست اندرکاران سطح بالا رقم چند ده میلیونی دریافت کنند، اصلا و ابدا زیبنده نظام اسلامی نیست و دقیقا به همین دلیل تاکید می شود که باید هر چه زودتر با این روند برخورد جدی شود.

حسین انصاری راد در همین زمینه در گفت و گو با خبرنگار آستان افزود: خوشبختانه تصمیم گیرانی که در چارچوب دولت یازدهم فعال هستند، در این چند روز واکنشی منطقی به این مساله داشتند و جناب رییس جمهور هم معاون اولش را مامور کرد تا با پیگیری های لازم، پول های اضافی به بیت الملال برگردانده شود.

وی در ادامه بیان کرد:با این حال باید اذعان داشت که بازگرداندن پول ها کافی نیست و باید فضایی فراهم شود تا ذهن جامعه اینطور نتیجه گیری کند که دست سود جویان به کلی از منسب های مهم قطع شده است.

انصاری راد در ادامه اظهاراتش درباره سوء استفاده هایی که می شود، اظهار داشت: دولت یازدهم هم در سطح بین الملل و هم در سیاست داخلی توفیق خوبی در سه سال گذشته به دست آورده است و به همین دلیل، برخی که به شدت نگران موقعیت شان هستند، بنا را انتقاد یا بهتر است گفته شود، تخریب گذاشته اند.

این فعال سیاسی تاکید کرد:افرادی که نگران موقعیت و جایگاه شان هستند فضا را متشنج می کنند تا بلکه شانس خود برای برنده شدن در انتخابات 96 را بیشتر کنند. این نوع تحرکات در حالی است که سوءاستفاده از بیت المال در دولت های نهم و دهم شدت گرفته بود و حتی کار به جایی رسید که معاون اول رییس وقت دولت هم دوران زندان را تجربه می کند.

انصاری راد در پایان صحبت هایش گفت: تصمیم گیران دولت باید همه هم و غم خود را به کار بگیرند تا اجازه ندهند کارشکنان از آب گل آلود ماهی بگیرند.

منبع:آستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها