بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
تدبیر24لادن طباطبایی که چند سالی است از فضای سینما و تلویزیون ایران دور بود، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش،دلیل این تصمیم را توهین‌هایی عنوان کرد که در این چند ساله به دلیل داشتن یک دختر اوتیسمی به او شده است. او در بخشی از این پست نوشته است:«چقدر گذاشتمش کلاس،مربی گرفتم،حتی مدرسه اوتیسم گذاشتم و چقدر دوست داشت...نگذاشتند...هزار حرف و تهمت و توهین. هزار انگ و نفرین.»



اين بازیگر سینما در یادداشتی ديگر در اینستاگرام، نوشت:
سلام بر یاران مهربان
در جریان مهاجرت من و سها، سوالات زیادی برای تعدادی از دوستان پیش آمده و من به چند دلیل نمیدونم چکار کنم؛ حرف برای گفتن و تعریف کردن خیلی زیاده. دوستانی که از سال قبل در کنارم بودن، تا حدودی میدونن جریان چیه و یا آنقدر ارتباط قلبی دلنشینی با ماجراهای من و سها برقرار کردن که انگار در کنارم هستند. حرف زدن با اونها و پست گذاشتن براشون، برای من مثل درددل کردن با یک دوست قدیمیه.

برخی از دوستان از میانه راه به ما پیوستن. آنقدر محبت داشتن که پستهای قبلی رو تک به تک خوندن (دمشون گرم واقعا) و در جریان ماوقع هستند. تعداد زیادی هم مرتب اضافه میشن، که من رو حیرتزده می کنند، چون من چند ساله فعالیت بازیگری ندارم، و خیلی از حجم فالورها حیرتزده و شرمنده ام. مطلب اینجاست که عده ای در جریان اتفاقات نیستن. حالا من هر چیزی بگم، ممکنه سوءتعبیر بشه. از طرفی وارد کشور جدیدی شدم که باید به شدت و به سرعت تلاش کنم تا زمان از دست رفته ی سها جبران بشه… پس مثل سابق وقت پاسخ دادن به کامنت ها و دایرکت ها رو ندارم. که همین جا عذرخواهی می کنم.

میخوام تعریف کنم… ولی کمک لازم دارم! اونایی که میدونن برای اونایی که نمیدونن اگر تعریف کنن، کار من سبک میشه خیلی! جمعه بعد از ظهر ما رسیدیم به لس آنجلس… چرا آمریکا؟ چرا لس آنجلس؟ بعد از سالها تحقیق فهمیدم بزرگترین مهد تحقیقات و آموزش اوتیسم در دنیا اینجاست. البته سوئد هم هست، ولی چون من با فکر کردن به سوئد هم از سرما فلج میشم! کلا بهش فکر هم نکردم! خب، این حرکت اول… ببینم عکس العملها چیه، اگر زنده موندم، قبل و بعدش رو تعریف میکنم!

پ.ن. یک. این هفته سها رو میبرم برای سنجش، قطعا مراحل رو توضیح میدم.
پ.ن. دو. قصد پیوستن به هیچ کانال، فیلم و سریال رو ندارم! کلا قصد بازیگری ندارم!
پ.ن.سه. اگر به خاطر سها و وضعیت خاصش در ایران نبود، عمرا از ایران تکون نمی خوردم که سر پیری خودم رو آواره کنم!
پ.ن. چهار. نخیر. هیچ راه دیگه ای نبود!
دوستتون دارم همیشه
...............................
لادن طباطبایی ایرانی متولد ۱۳۴۹ در تهران از دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شده‌است. او در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند.از لادن طباطبایی فیلمهای «خواهران غریب» و سریال «ولایت عشق» در خاطره ها مانده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها