بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
روحانی:
رئیس جمهوری دراجتماع پرشور مردم استان کرمانشاه گفت: دولت قول می دهد با حقوق های غیرمتعارف برخورد قاطع کند همانطور که اقدام های فوری هم کرده است؛ اما اگر گوشه ای تخلفی بوده به این معنا نیست که دزدی های سال های قبل فراموش شود.
تدبیر24دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در جریان سفر استانی به کرمانشاه در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: اگر آقایانی هستند که می خواهند مساله فیش ها را ادامه دهند تا دزدی های قبلی فراموش شود، مردم فراموش نمی کنند و از دادگاهها می خواهند دزدان را به سزای اعمالشان برسانند.
وی تاکید کرد: دولت قول می دهد برای حل و فصل حقوق های غیرمتعارف؛ اما تخلفات سال های گذشته و مبارزه با فساد به عنوان اصلی اساسی را هم از یاد نخواهد برد.
روحانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:استان کرمانشاه زادگاه مهر، مدارا و مدنیت ایرانی و اسلامی و اقلیم فرهنگ و هنر و سرزمین کوه های سر به فلک کشیده و رودخانه های خروشان است.
وی اضافه کرد: کرمانشاه دروازه بزرگ غرب ایران سربلند، دیار باستانی عشق و ایمان و قلب شاهراه باستانی جاده ابریشم، سرزمین پهلوانان، مردمان مهرمدار و سخاوتمند و بلند نظر است و درود من و دولت تدبیر و امید بر مهربان مردم کرمانشاه با هر قومیت و زبان و با هر باور دینی همه آنهایی که حرمت نام انسان و ایران و اسلام را نگاه داشته اند؛ کُرد و فارس و ترک و لک، شیعه و سنی و اهل حق.
وی افزود: همه آنهایی که بیرق اتحاد و همدلی را در این اقلیم برافراشته اند درود و تکریم من بر همه علما، بزرگان، شعرا، ادبیان، فرهیختگان، اهل هنر و به ویژه به شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران این استان مرزی که همواره در برابر دشمنان به خوبی از کشور و میهن دفاع نمودند و درود و سلام بر شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی و بر همه بزرگان و بر همه سرداران از دوران مشروطیت تا دفاع مقدس، سلام و درود بر عشایر بزرگ کرمانشاه، ایلات بزرگ، ایلات دلیر و شجاع، سلام بر نسل نو، سلام بر جوانان پرشور، سلام بر امیدان فردای این سرزمین، جوانان عزیز استان بزرگ و مهم کرمانشاه و یاران همراه اندیشه اعتدال، تدبیر و امید.
دکتر روحانی یادآور شد: مردم عزیز و بزرگوار کرمانشاه، با همه مهر و مهمان نوازیتان در خیابان های زیبای کرمانشاه و الان هم در استادیوم ورزشی در هوای گرم زیر آفتاب، مهمان نوازی شما همواره برای مردم ایران ثابت شده است.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها