بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
تدبیر24:   اگرچه مدیر برنامه دژاگه می گوید دلیل اصلی خودداری اشکان از حضور در فوتبال ایران این است که تصور می کند هنوز هم توان بازی در تیم های اروپایی را دارد اما یک منبع موثق در گفت و گو با رادنیوز ادعا کرد وضعیت خانوادگی همسر اشکان اجازه نمی دهد او برای زندگی به تهران بیاید.

اشکان چند سالی است برای همزاهی تیم ملی به ایران می آید اما همسرش در این مسافرت ها او را همراهی نمی کند. راست و دروغش گردن راوی که می گفت پدر همسر اشکان یکی از مخالفان نظام جمهوری اسلامی است و در فیس بوک و شبکه های اجتماعی همیشه در حمایت از معترضین و به خصوص کارگران ناراضی، مطلب منتشر می کند و بارها در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی به تبلیغ علیه نظام اقدام کرده است و همین شخص که معاند نظام است، با این تصور و توهم که اگر دخترش به ایران سفر کند، به دلیل فعالیت های او، اجازه خروج از کشور به دخترش داده نمی شود، همیشه همسر اشکان را از سفر به تهران منع کرده است و دژاگه هم به همین دلیل برای زندگی به ایران نمی آید.

برخی مسوولان تصور می کردند اشکان به این دلیل پیشنهاد تیم ایرانی را رد می کند که می ترسد خالکوبی هایش و همچنین ماجرای چند هفته قبل که به دلیل رانندگی در حالت غیرطبیعی و پس از مصرف نوشیدنی الکلی گواهی نامه اش جلب شد، برایش دردسر شود .

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها