بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
تدبیر24:  دو پسر جوان که از سوی دوستشان برای آزار یک زن اجیر شده بودند، امروزدر نخستین جلسه تحقیق در دادگاه ادعای بی گناهی کرده بودند.

اوایل فروردین ماه امسال زن جوانی به نام سپیده به پلیس اگاهی رفت و از دو پسر جوان که به زور وارد خانه اش در خیابان خوش شده و با تهدید قمه وی را آزار داده و گوشی موبایل و یک میلیون و 700 هزار تومان پول وی را دزدیده بودند شکایت کرد و تحقیقات پلیس آغاز شد .ماموران به ردیابی موبایل زن جوان پرداختند و آن را در یک مرکز خرید ردیابی و صاحب یک مغازه را بازداشت کردند.
وی گفت: گوشی موبایل را زن جوانی به مغازه او برده تا اطلاعات آن پاک شود.
ماموران به بررسی فیلم های دوربین های مدار بسته فروشگاه پرداختند و تصویر زن جوان را به دست آوردند. زن شاکی با دیدین تصویر به دست آمده از دوربین مداربسته وی را شناخت و گفت او خواهر یکی از دوستانم به نام فرناز است.فرناز بازداشت شد و گفت گوشی موبایل را شوهر صیغه ای خواهرش فرانک به او داده بود تا آن را بفروشد.
بدین ترتیب شوهر صیغه ای فرانک به نام شهاب بازداشت شد و به اجیر کردن دو پسر جوان برای حمله به خانه دوست صمیمی همسرش اعتراف کرد.
متهمان دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار حاضر شدند تا نخستین جلسه تحقیق از آنها برگزار شود.
در این جلسه زن مالباخته برای شهاب و دو پسر جوان درخواست اشد مجازات کرد.
سپس شهاب روبه روی قضات ایستاد و گفت: سپیده دوست صمیمی زن صیغه ای ام بود اما زن خوبی نبود. ا و با رفتارهایش همسر و خواهرزنم را هم تحت تاثیر قرار داده بود تا به راه خلاف بروند.بارها از همسرم و خواهرش خواسته بودم رابطه دوستی شان را با سپیده قطع کنند اما سپیده دست از سر آنها بر نمی داشت و هر بار به بهانه ای آنها را به خانه مجردی اش می کشاند به همین خاطر تصمیم گرفتم تا دو نفر از دوستانم را اجیر کنم و به خانه سپیده بروند و گوشی موبایل او را سرقت کنند تا برای همیشه ارتباطش با همسرم قطع شود اما من از دوستانم نخواسته بودم تا او را آزار دهند.
سپس دومتهم جوان منکر آزار زن تنها شدند و گفت: ما به خواسته شهاب به سپیده رفتیم. قبول داریم گوشی موبایل و یک میلیون و 700 هزار تومان پولی را که در خانه داشت دزدیم اما او را آزار ندادیم .
منبع: رکنا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها