بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
تدبیر24:  پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و سفر به ترکیه، محسن مسلمان خیلی تلاش کرد پیراهن شماره ۹ دوست صمیمی‌اش را بر تن کند اما این اتفاق نیفتاد.

مسلمان همان شماره ۷۷ فصل گذشته را پوشید و شماره ۹ طارمی به وحید امیری شکار مهم سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات رسید.

وحید امیری که در تیم ملی شماره‌های ۱۰ و ۱۳ را برتن کرده است، قبل از جدایی طارمی راضی شد شماره ۱۹ را بپوشد اما پس از رفتن آقای گل به ترکیه و انتشار عکس‌های این بازیکن با پیراهن ریزاسپور، خواهان شماره ۹ شد که مورد موافقت مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز قرار گرفت.

وحید امیری با پوشیدن شماره ۹ در اوکراین درخشید و گل‌های زیبایی هم به ثمر رساند. حالا پس از پشیمانی مهدی طارمی و بازگشت او به پرسپولیس، وحید امیری باید شماره ۹ را به آقای گل فصل گذشته بدهد. از آنجایی که شماره‌های ۱۰ و ۱۳ هم بر تن فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی است، بنابراین وحید امیری ملی‌پوش باید دوباره شماره ۹ را بپوشد.

بد نیست اضافه کنیم وحید امیری از این جهت شماره ۱۹ را انتخاب کرده که هم عدد ۹ مورد علاقه‌اش را دارد و هم جمع آن، دیگر شماره دوست‌داشتنی او یعنی ۱۰ خواهد شد!

یادآوری می‌شود مهدی طارمی هم در ابتدای حضورش در پرسپولیس و به مدت یک فصل شماره ۱۷ را می‌پوشید که زمانی متعلق به فرشاد پیوس بود. طارمی همواره اعلام کرده است به شماره ۹ خیلی علاقه دارد و برای پوشیدن این شماره در لیگ شانزدهم نیز بعید است مشکلی داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها