بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
هدف، وسیله را برای جریان خاص توجیه می کند؟
پس آنکه اتاق فکر تخریب دولت با در دست گرفتن موضوع فیش های حقوقی ضربه ها و فشارهای مورد نظر را به دولت و خاصتاً به نظام جمهوری اسلامی وارد کرد، تصمیم گرفت تا آن را رها کرده و با دروغ پردازی پروژه های سخیف دیگری را استارت بزند
تدبیر24: با نزدیک شدن به اتمام پروژه فیش های حقوقی توسط اتاق فکر تخریبگر علیه دولت، موج سینوسی تخریب، به دیگر بانوی عضو کابینه دولت رسید.
به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 پس آنکه اتاق فکر تخریب دولت با در دست گرفتن موضوع فیش های حقوقی ضربه ها و فشارهای مورد نظر را به دولت و خاصتاً به نظام جمهوری اسلامی وارد کرد، تصمیم گرفت تا آن را رها کرده و با دروغ پردازی پروژه های سخیف دیگری را استارت بزند. گردونه چرخید و چرخید و بار دیگر نام مولاوردی از آن بیرون آمد! چه کسی بهتر از معاون رئیس جمهور. اما دیری نپایید تا این پروژه نیز با واکنش معاون بلندقامت دولت یازدهم نقش برآب شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که فارس در مطلبی مدعی صدور کارت سلامت برای زنان خیابانی در ایران شد. در این مطلب باتوجه به شنیده هایی کذب آمده است که " زنان روسپی یا همان زنان خیابانی که از آنها به عنوان کارگران جنسی یاد می‌کنند در این دولت تبدیل به یکی از دغدغه‌های مسئولان دولتی مرتبط با زنان شده‌اند، دغدغه‌ای که سال گذشته حاشیه‌های بسیاری برای معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری داشت.
اما ظاهراً برای این موضوع،‌ پایانی نیست جز اینکه نه تنها آنها از جامعه طرد نمی‌شوند و عوامل رشد قارچ‌گونه آنها قرار نیست حذف شود بلکه عده‌ای در پی سازماندهی آنها برآمده‌اند.
آن‌طور که شنیده شده قرار است طبق تفاهم‌نامه مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت بهداشت، زنان روسپی «کارت سلامت» دریافت کنند و از حمایت برخوردار شوند."

این درحالی بود که در این رابطه دکتر سیاری معاون وزیر بهداشت گفته بود مراکز جدیدی در کنار مراکز شبکه بهداشتی برای معاینه زنان روسپی ایجاد شده است که این افراد را از نظر بیماری های قابل انتقال از طریق تماس جنسی مانند هپاتیت، ایدز و سایر بیماری های مقاربتی محافظت می کند و وسایل پیشگیری را به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می دهیم.

این دروغ پردازی های آشکار با واکنش خانم معاون روبرو شد. وی در کانال تلگرامی خود صراحتاً این موضوع را تکذیب و نا مرتبط با معاونت امور زنان و خانواده دانست.

لذا در همین راستا جهت تنویر افکار عمومی متن تفاهم نامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از لینک زیر قابل مطالعه می باشد.







حال باید دید پس از این ماجرا گردونه تخریب در چه نوبتی به نام مولاوردی و یا عضوی دیگر از کابینه خواهد چرخید و فضای رسانه ای تخریب به نام کدام عضو کابینه پر رنگ خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها