بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
نویسنده سخنرانی همسر ترامپ به دلیل کپی کردن سخنرانی اوباما عذرخواهی کرد.

به گزارش اسکای نیوز عربی، خانم "مریدیت مکلفر" نویسنده سخنرانی در موسسه ترامپ، عذرخواهی و توضیحاتی را ارائه کرد. پس از سخنرانی "ملانیا ترامپ" همسر ترامپ در نشست بزرگ جمهوریخواهان در آمریکا، او متهم شد که متن سخنرانی میشل همسر اوباما در سال 2008 را کپی کرده است. فیلم های منتشر شده در رسانه ها نیز این موضوع را تایید می کرد.

خانم ماکلیفر در بیانیه ای اضافه کرد: بخش هایی در سخنرانی ملانیا ترامپ (همسر ترامپ)، شبیه بخش هایی از سخنرانی میشل است. متن سخنرانی های خانم اوباما را ندیدم. این اشتباه من بود. به دلیل جنجالی که برای ملانیا و خانواده ترامپ و خانم اوباما ایجاد شد احساس خیلی بدی دارم. قصد من آسیب زدن نبود.

عذرخواهی سخنرانی نویس همسر ترامپ به دلیل کپی کردن سخنرانی همسر اوباما

این نویسنده متن سخنرانی ادامه داد: ملانیا از طریق تلفن بخش هایی از سخنرانی میشل در سال 2008 را به عنوان الگو قرائت کرد.
سپس من بخش هایی را به این سخنرانی اضافه کردم.

او تاکید کرد که همسر ترامپ همیشه دوستدار شخصیت ملانیا بوده است.

دزدی بودن بخش هایی از متن سخنرانی همسر ترامپ و کپی بودن از آن متن سخنرانی 2008 همسر اوباما جنجال زیادی در آمریکا و جهان به وجود آورد.

ترامپ هم روز چهارشنبه در نخستین واکنش به این موضوع گفت: این جنجال می تواند در واقعیت چیزی به تبلیغات انتخاباتی ام بیافزاید. خبر خوب اینکه متن سخنرانی ملانیا (همسرش) بیش از هر سخنرانی دیگری در تاریخ سیاست، تبلیغ شد.
برچسب ها: تدبیر۲۴ ، ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها