بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
براساس گزارش های رسیده به «انتخاب»، فعالیت چراغ خاموش احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز رسما کلید خورد.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»، امروز صبح، احمدی نژاد به همراه مقامات سابق دولت های نهم و دهم جلسه ای انتخاباتی برگزار کردند، نشستی که تحت تدبیر حفاظتی بسیار برگزار شد.

براساس این گزارش، رحیم مشایی از سخنرانان کلیدی این نشست بود. سخنرانی که حکایت از آن دارد برخلاف سخنان برخی از نزدیکان احمدی نژاد، مشایی هنوز عرصه سیاسی را ترک نکرده است.

شمس الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد، نیکزاد وزیر سابق مسکن و خسرو معتضد از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.

در این نشست که احمدی نژاد نیز به سخنرانی پرداخت، در مورد فعالیت دولت یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری آینده بحث و گفتگو شد.

به گفته ی یکی از حاضران که به شرط عدم افشای نامش با «انتخاب» سخن می گفت، احمدی نژاد در این جلسه گفت که به هر استانی که اخیرا سفر کرده، با درخواست های بسیار برای کاندیداتوری مواجه شده است.

وی با این حال گفته است که فعلا نمی خواهد فضا را با اظهار نظر رسمی در مورد کاندیداتوری خود انتخاباتی کند.

لازم به ذکر است که این نشست در ساختمان دانشگاه ایرانیان برگزار شده است.
منبع: انتخاب
برچسب ها: تدبیر۲۴
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها